СИСТЕМНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ І ПРОФЕСІЙНО- ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті висвітлено досвід формування педагогічних систем підготовки майбутніх фахівців природничо-наукових спеціальностей на основі виокремлення рівня базової вищої природничої освіти.
The article highlights the experience of forming pedagogical training of future specialists of natural science majors based on the isolation level of basic higher education natural.
Повний текст:
PDFПосилання
Мартинюк М.Т., Декарчук М.В., Хитрук В.І Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі «Природознавство» як відповідь на виклик ринку праці // Педагогіка і психологія: вісник НАПН України. – 2013. – № 1. – С.74 – 81.
Мартинюк М.Т., Декарчук М.В., Хитрук В.І. Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /[гол. ред.: М.Т.Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. – Ч. 1. – С. 153 – 159.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.