ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ

Оксана Віталіївна Мусатова

Анотація


У статті розглянуто питання ролі розв’язування навчальних фізичних задач у концепції допрофільної підготовки учнів основної школи. Розкрито цілі навчання учнів розв’язувати задачі.

 

The questions the role of solving physical problems learning the concept of pre profile preparation of secondary school pupils. Specify the objectives of educating students to solve problems.


Повний текст:

PDF

Посилання


Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі: Затв. Наказомт М-ва освіти України від 21.10.2013 р. № 1456

Лукіна Т.О. Фізична задача як засіб диференційованого навчання учнів фізики: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. – К., 1997. – 18с.

Розв’язування задач з фізики. Практикум. За заг. ред. Є.В.Коршака. - К.: Вища школа, 1986. - 132 с.

Шарко В.Д, Сучасний урок фізики: технологічний аспект: посіб. [для вчителів і студ.] / В.Д. Шарко. – К., 2005. – 220 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.