ПРО РЕАЛІЗАЦІЮ ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Анотація
У статті розкриваються мета, завдання та зміст програми навчального курсу «Інтеграція професійних знань майбутніх учителів математики». Розглядаються ефективні для реалізації змісту програми інтегративного навчального курсу організаційні форми.
This article reveals the goal, objectives and content of the program of the training course "Integration of professional knowledge of future teachers of Mathematics". It examines organizational forms, that are effective for the implementation of program content of integrative training courses.
Повний текст:
PDFПосилання
Артин Э. Геометрическая алгебра / Э. Артин. – М.: Н., Главная редакция фізико-математической литературы, 1969. – 284 с.
Головина Л.И. Индукция в геометри / Л.И. Головина, И.М. Яглом. – М.: Государственное издательство фізико-математической литературы, 1961. – 99 с.
Гранатов Г.Г. Метод дополнительности в развитии понятий (педагогика и психология мышления): Монография / Г.Г. Гранатов. – Магнитогорск: МаГУ, 2000. – 195 с.
Ефимов Н.В. Линейная алгебра и многомерная геометрия / Н.В. Ефимов, Э.Р. Розендорн. – М.: Наука, 1970. – 528 с.
Яглом И.М. Комплексные числа и их применение в геометрии / И.М. Яглом. – М.: Государственное издательство фізико-математической литературы, 1963. – 193 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.