ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МИТТЄВОЇ ШВИДКОСТІ РУХУ В КУРСІ ФІЗИКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Ольга Олександрівна Пасько

Анотація


У статті показано, що неузгодженість навчальних програм з фізики та математики не забезпечує у повній мірі оволодіння учнями математичним апаратом, необхідним для формування знань про певні дози навчального змісту. Як приклад розглянуто вивчення миттєвої швидкості руху матеріальної точки у старшій школі. Запропоновано динамічну цифрову модель, що відображає істотні ознаки миттєвої швидкості, сприяючи їх розумінню.

 

This article explores that the disagreement physics and mathematics educational programs does not provide the full mastery of pupils mathematical tools for knowledge. As an example, a study of the instantaneous velocity of a point in secondary school. The author offers а dynamical digital model to explore the instantaneous velocity


Повний текст:

PDF

Посилання


Державний стандарт базової і повної середньої освіти / Освіта України, №5. 20 січня –2004. – С.8-10.

Единая коллекция цифровых образовательных ресурсов. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://school-collection.edu.ru/

Заболотний В. Ф. Комп’ютерні моделі в системі формування понять кінематики / В. Ф. Заболотний, Н. А. Мисліцька // Наукові записки. – випуск 66. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2006. – Ч. 2. – С.127-132.

Каленик В.І. Питання загальної методики навчання фізики [Текст] : пробний навчальний посібник / Каленик В.І., Каленик М.В. – Суми : Редакційно-видавничий відділ СДПУ ім. А.С. Макаренка, 2000.

Каменецкий С.Е., Пурышева Н.С., Важеевская Н.Е. Теория и методика обучения физике в школе: Частные вопросы: Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений.– М.: «Академия», 2000.– 368 с.

Методика преподавания физики в 8 − 10 классах средней школы : пособие для учителей физики : в 2-х ч. Ч. 1 / В. П. Орехов [и др.] ; ред.: В. П. Орехов, А. В. Усова. − М. : Просвещение, 1980. − 320 с.

Самсонова Г. В. Методика викладання кінематики. Посібник для вчителів. / Г.В. Самсонова. – К. : Радянська школа. – 1987.

Семещук І. Особливості формування поняття швидкості руху з використанням нових інформаційних технологій навчання [Текст] / І. Семещук // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. − 2003. − №5. − С. 17-21

Сиротюк В. Д. Фізика [Текст]: підручник для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.:(рівень стандарту) / В. Д. Сиротюк, В. І. Баштовий. − К.: Освіта, 2010. − 303 с.

Фізика [Текст] : 7-9 кл. : навч. прогр. для загальноосвіт. навч. закладів / О. І. Ляшенко [та ін.] // Фізика та астрономія в сучасній школі. − 2012. − N 6. − С. 2-13.

Фізика: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів (профільний рівень) / Т. М. Засєкіна, М. В. Головко. – К.: «Педагогічна думка», 2010. – 304 с.

Эвенчик Э. Е. Методика преподавания физики в средней школе [Текст] : пособие для учителя. Механика / Э. Е. Эвенчик. − 2-е изд., испр. и доп. − Москва : Просвещение, 1986. − 240 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.