ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Ольга Миколаївна Попова

Анотація


У статті розглянуто необхідність, сутність та підходи до формування креативності студентів під час навчання математики.

The article discusses the need for, and nature of approaches to forming creativity of students in the learning of mathematics.


Посилання


Адамар Ж. Исследование психологии процесса изобретения в области математики / Ж.Адамар. – М.: Советское радио, 1970. – 152с.

Гергель Є.Л. Креативність як проблема творчості // Вісник Харківського університету. – Харків, 1999. - №460. – С. 29-33.

Дьяченко М.И. и др. Психология высшей школы / М.И. Дьяченко, Л.А. Кандыбович, С.Л.Кандыбович. – Мн.: Харвест, 2006. – 416 с.

Ефременкова О.В. Гуманитарно- ориентированные математические задачи в процессе развития творческой активности студентов в техническом вузе: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. н.: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / О. В. Ефременкова. – Барнаул, 2003. – 25с.

Касумова Б.С. Дивергентные математические задачи как средство развития креативности мышления младших школьников / Б. С. Касумова, Н. Г. Гашаров // Начальное образование: инновации и ценности. Теория и практика / Материалы международной научно-практической конференции. – М.:Изд. «Гном и Д», 2008. – С. 206 – 208.

Пуанкаре А. О науке / А. Пуанкаре. – М.: Наука, 1989. – 560 с.

Секованов В.С. Концепция обучения фрактальной геометрии как средство формирования креативности студентов физико-математических специальностей университетов / В. С. Секованов//Вестник Костромского государственного университета им. Н. А. Некрасова. – 2006. - № 8. – С. 109-111.

Шахіна І.Ю. Використання інформаційних технологій для формування креативності студента / І. Ю. Шахіна// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Вип. 8 – Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін.. – Київ – Вінниця: ООО «Планер», 2005. – С. 499-505


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.