ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ АПРОБАЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Світлана Григорівна Литвинова

Анотація


Метою статті є узагальнення матеріалів щодо організації та проведення апробації електронних освітніх ресурсів. У статті узагальнено організаційні положення щодо апробації електронних освітніх ресурсів (ЕОР) у загальноосвітніх навчальних закладах: уточнено поняття «апробація», визначено завдання апробації, вимоги до загальноосвітніх навчальних закладів, на базі яких здійснюється апробація ЕОР, визначено загальні вимоги до вчителя і етапи (шість) організації проведення апробації ЕОР. Подальшого дослідження потребує апробація ЕОР у хмаро орієнтованих середовищах.

The purpose of this article is to summarize material on the organization and conduct approbation of electronic educational resources. The paper summarizes the organizational provisions for approbation of electronic educational resources (EER) in secondary schools: a concept of "approbation" is defined task approbation, requirements for secondary schools on the basis of which the approbation of EER, defined general requirements for the teacher who carries out approbation, identified six stages in the organization of approbation on the basis of an educational institution


Повний текст:

PDF

Посилання


Биков В. Ю. Методологічні та методичні основи створення використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї. ― 2012.― №2. ― С. 3-6.

Гуржій А.М. Електронні освітні ресурси як основа сучасного навчального середовища загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій, В. В. Лапінський // Інформаційні технології в освіті. ― 2013. ― № 15. ― С. 30-37.

Жалдак М. Комп'ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики,тінформатики / М. Жалдак, В. Лапінський, М. Шут //Інформатика. ― 2006. ― № 3-4. ― К. : Шкільний світ. ― 96 с.

Информация для учителей, участвующих в апробации ЭОР для начальной школы.Программа мониторинга апробации [Электронный ресурс]. ― Режим доступа:http://www.openclass.ru/node/233998. ― Загол. з екрану. ― Мова рос.

Литвинова С.Г. Особливості розробки критеріїв оцінювання електронних освітніх ресурсів / С.Г. Литвинова // Наукові записки.― Випуск 4. ― Серія: Проблеми методики фізико–математичної і технологічної освіти. ― Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Вінниченка, 2013 ― Частина 1. ― С. 63-67.

Литвинова С.Г. Хмарні технології – нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи / С.Г. Литвинова // Комп’ютер у школі та сім’ї. ― 2014. ― № 1 (113). ― С. 38-43.

Педагогічні ігри (для планшетів) [Электронный ресурс]. ― Режим доступа:http://rozumniki.net/catalog/products/pedagogichni-igry-dlya-planshetiv. ― Загол. з екрану. ― Мова укр.

Положення про електронні освітні ресурси [Електронний ресурс]. ― Режим доступу:http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12. ― Загол. з екрану. ― Мова укр.

Положення про порядок організації та проведення апробації електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів» затвердженого Міністерствомосвіти і науки України [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0757-04. ― Загол. з екрану. ― Мова укр.

Семотюк О. П. Сучасний словник іншомовних слів / О. П. Семотюк. ― Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2008. – 688 с.

Толковый словарь русского языка [Электронный ресурс]. ― Режим доступа:http://www.vedu.ru/expdic/41986. ― Загол. з екрану. ― Мова рос.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.