УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Василь Васильович Чубар

Анотація


Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення організації допрофільної технологічної підготовки учнів основної школи. Автором запропоновано удосконалювати організацію допрофільної технологічної підготовки учнів основної школи шляхом реалізації пропедевтичних курсів профілеорієнтаційного спрямування, предметних тижнів, профільних проб, суспільно корисної діяльності та використанням психолого-педагогічних технологій допрофільної підготовки, які допоможуть підлітками раціонально обрати майбутній профіль технологічного навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Жафянов А. Ж. Концепция и учебные планы пропедевтики профильного обучения / А. Ж. Жафянов //Профильная школа. – 2007. – № 1. – С. 47-54.

Концепція державної системи професійної орієнтації населення. Постанова Кабінету Міністрів України від 17. 09. 2008 р. за № 842 // Офіційний вісник України. – К.: Міністерство юстиції України, 2008. – № 72. – С. 24-26.

Концепція профільного навчання в старшій школі. Наказ МОН України від 21. 10. 2013 за № 1456 // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. – № 10. – С. 2-10.

Крижановська С.А. Навчання наблизити до життя / С.А. Крижановська // Профільне навчання старшокласників– складові вибору: за матеріалами наук.-практ. конф. – Черкаси, 2013. – Ч. ІІ. – С. 67-69.

Ликова Л.А. Профільне навчання : нормативно-правові й теоретико-методичні засади / Л.А. Ликова,М.Є. Терещенко. – Тернопіль: Вид-во «Мандрівець», 2010. – С. 31-48.

Людина і світ професій: програма для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / [О.В. Мельник,Л.А. Гуцан, С.М. Дятленко та ін., наук. консультант І.Д. Бех]. – К.: Мегапринт, 2007. – 34 с.

Морзе Н.В. Метод проектів та підготовка вчителів до його використання / Н.В. Морзе // Збірка конспектів уроків за методиками розвитку критичного мислення та наукових статей з проблем сучасної освіти. – Харків, 2002. –Ч. 2. – С. 56-59.

Новожилова Н. Курсы по выбору / Н. Новожилова, М. Фирсова // Народное образование. – 2004. – № 2. – С. 20-29.

Опачко М.В. Професійна орієнтація учнів у процесі розв’язування задач фізико-технічного змісту: автореф. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 / М.В. Опачко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова – К., 2001. – 20 с.

Позашкільна освіта в Україні: [навч. посіб. / за ред. О.В. Биковської]. – К.: ІВЦ АЛКОН, 2006. – С. 109-110.

Професійна освіта: Словник: [навч. посіб. / уклад. С.У. Гончаренко та ін.; за ред. Н.Г. Ничкало]. – К.: Вища школа, 2000. – 320 с.

Психолого-педагогічний супровід профілізації освіти: теорія і практика: [матеріали Всеукр. наук.-практ.конф.; Полтава, 10-11 грудня 2008 р. / за ред. В.Ф. Моргуна]. – Полтава: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського, 2008. – 68 с.

Савицька О.С. Особливості впровадження елективних курсів в систему профільної технологічної освіти /О.С. Савицька // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. –2012. – Вип. 31. – С. 217-222.

Ящук С.М. Організація проектно-технологічної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 / С.М. Ящук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова – К, 2004. – 18 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.