РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ЗАДАЧ ЯК НЕОБХІДНИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Юрій Миколайович Краснобокий, Катерина Сергіївна Ільніцька

Анотація


У статті показано, що сформованість професійної компетентності вчителя фізики має виявлятися у його здатності до логічного мислення, узагальнення, аналізу, систематизації, прогнозування тощо. З цією метою на практичних заняттях з фізики слід робити акцент на розв’язання нестандартних задач, які охоплюють не один, а сукупність певних фізичних об’єктів; взаємозв'язки між ними; необхідність встановлення меж достовірності отриманого результату; визначення впливу допущених нехтувань і спрощень на величину похибки чисельного значення розв'язку задачі тощо.

Повний текст:

PDF

Посилання


Краснобокий Ю.М. Збірник нестандартних задач з фізики: [посібник для студ.] / Ю.М. Краснобокий,М.М. Яровий, П.П. Товбушенко. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2012. – 165 с.

Луговий В.І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В.І .Луговий, О.М. Слюсаренко, Ж.В. Таланова // Компетентнісний підхід в освіті:теоретичні засади і практика реалізації: [матеріали методол.семінару, 3 квітня 2014 р., м. Київ (Нац. акад. пед. Наук України)]. – К.: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. – С. 5-18.

Мендерецький В.В. Реалізація компетентністного підходу у процесі вивчення фізики / В.В. Мендерецький,С.А. Муравський // Фізико-технічна і природничо-наукова освіта у гуманістичній парадигмі: [матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 7-10 вересня 2011 р., м. Керч]. – Керч: РВВ КДМТУ, 2011. – С. 120-122.

Мокеева С.Г. Проблемы внедрения компетентностного похода / С.Г. Мокеева, И.Г. Решетова, А.Е. Упшинская// Инновации в образовании, 2011. – № 4. – С.41-49.

Муравський С.А. Формування предметної компетентності студентів у процесі розв‘язування фізичних задач /С.А. Муравський // Зб. наук. праць Кам‘янець-Подільського нац. університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна.– 2011. – Вип. 17. – С. 159-161.

Овчарук О.В. Компетентності як ключ до формування змісту освіти / О.В. Овчарук // Стратегія реформування освіти України. – К.: К.І.С. 2003. – 295 с.

Павленко А.І. Розвиток цілепокладання педагога в системі «вчитель-учень-задача» як важливого компонента його професійної компетентності / А.І. Павленко // Педагогічні науки та освіта. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2008.– Вип. ІІ. – С.160-168.

Татохов Б.А. Поликультурная компетентность – фактор развития толерантности студентов / Б.А. Татохов,Н.А. Богатых // Высшее образование, 2008. – № 3.– С. 24-26.

Якубовський П. Компетентністна організація у навчанні фізики / П. Якубовський // Директор школи України,2008. – № 5. – С. 55-59.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.