ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІЗНАВАЛЬНУ АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Дмитро Вікторович Соменко

Анотація


У статті проаналізовано процес розвитку пізнавального інтересу та пізнавальної активності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, виокремлено ключові моменти використання сучасних засобів навчання, які дають змогу активізувати пізнавальний інтерес студентів педагогічних університетів під час вивчення фізики.

 

The article analyzes the development of cognitive interest and cognitive performance with the use of information and communication technologies, the key points are allocated using modern training aids that allow to activate cognitive interest of students of pedagogical universities while studying physics.


Повний текст:

PDF

Посилання


Атутов П.Р. Политехническое образование школьников: сближение общеобразовательной и профессиональной школы ⁄ П.Р. Атутов — М. : Педагогика, 1986. — 176 с.

Дрижак В.В. Педагогічні основи підготовки старшокласників до підприємницької діяльності: дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Дрижак В.В. — К., 1997. — 217 с.

Осадчий С.В. Формування професійної спрямованності старшокласників у процесі вивчення електронно-обчислювальної техніки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка і історія педагогіки» ⁄ С.В. Осадчий. — К., 1999. — 17 с.

Закалюжний В.М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики ⁄ В.М. Закалюжний // Наукові записки: психолого-педагогічні науки. — Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2005. — Вип.1. — С. 54 — 56.;

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі : [монографія] ⁄ Іваницький О.І. — Запоріжжя : Прем’єр, 2001. — 266 с.],

Ляшенко О.І. Зміст фізичної освіти в контексті світових тенденцій розвитку освітніх систем ⁄ О.І. Ляшенко // Наук.-метод. зб. Стандарти фізичної освіти в Україні : технологічні аспекти управління навчальнопізнавальною діяльністю. — К.-Подільський: КПДПІ, 1997. —

Давыдов В.В. Теория развивающего обучения / Давыдов В.В. – М. : ИНТОР, 1996. – 544 с.], [Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе / Якиманская И.С. – М. : Сентябрь, 1996. – 96 с.

Жук Ю. О. Розв'язування дослідницьких задач з фізики із застосуванням нових інформаційних технологій / Ю. О. Жук // Проблеми освіти : Наук.- метод. зб. – Вип. 6. – Київ,1996. - С. 57-63.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.