НОВИЙ ПІДРУЧНИК «ФІЗИКА -7» ЯК МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ УЗАГАЛЬНЕНОГО ХАРАКТЕРУ

Михайло Тадейович Мартинюк, Марина Вадимівна Декарчук

Анотація


В статті висвітлена методична система формування навчально-пізнавальних умінь узагальненого характеру, яка реалізована в новому підручнику «Фізика - 7» (автори М.І. Шут, М.Т. Мартинюк, Л.Ю. Благодаренко). Обґрунтовано функцію підручника як вихідного пункту побудови методичної системи формування в учнів навчально-пізнавальних умінь узагальненого характеру.

 

In the article the methodical system of formation of educational and cognitive abilities of a generalized nature that is implemented in the new textbook "Physics - 7" (by M. Chute, MT Martynyuk, L. Yu Blahodarenko). Grounded tutorial function as the starting point of building a methodological development of students' educational skills of a generalized nature.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бугайов, О. І. Генералізація навчальної діяльності учнів як умова підвищення її ефективності / Бугайов О.І., Мартинюк М. Т. // Радянська школа. – 1976. - №3. – С. 6 – 10.

Ляшенко, О. І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи : логіко-дидактичні основи / О.І. Ляшенко. – К. : Генеза, 1996. – 128 с.

Шарко, В. Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія / В.Д. Шарко. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2006. – 400 с.

Усова, А. В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения / А. В. Усова. – М. : Педагогика, 1986. – 176 с. – (Труды д. чл. и чл.- кор. АПН СССР).

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Фізика та астрономія в сучасній школі. – 2012 . – № 4. – С. 2-8.

Фізика, 7-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів // Фізика та астрономія в сучасній школі. – 2012. – № 6. – С. 2-13.

Шут, М. І. Теоретико-методичні засади реалізації фізичної компоненти нового державного стандарту базової і повної середньої освіти / М. І. Шут, М. Т. Мартинюк, Л. Ю. Благодаренко. – Кам’янець-Подільський : КПДПУ, 2013 . – С. 135 – 138.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.