ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ДИВЕРГЕНТНОГО МИСЛЕННЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
Анотація
У статті висвітлені деякі психолого-педагогічні аспекти розвитку дивергентного мислення студентів першого курсу у процесі навчання фізики. Увага автора зосереджена на аналізі психологічних особливостей першокурсників та можливостей фізики для розвитку їх дивергентного мислення.
In the article deals with some psychological and methodical aspects of divergence thought of students of the first course in the process of studies of physics. Author attention is concentrated on the analysis of psychological features of freshmen and possibilities of physics for development of them divergence thought.
Повний текст:
PDFПосилання
Воробйова С. Структура, критерії і рівні готовності студентів до творчого рішення дидактичних задач / С. Воробйова // Рідна школа. – 2002. – №4. – С. 42–44.
Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. – СПб.: Издательство ,,Питер“, 1999. – 386 с.
Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.
Саврасов М. В. Особливості прояву емоціональності в структурі креативності особистості / М. В. Саврасов // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Карабіна. Випуск 41. Серія психологія. – Харків, ХНУ, 2009. – С. 255–261.
Слепкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: навчальний посібник / З. І. Слепкань. – К. : Вища школа, 2005. – 239 с.
Столяренко Л. Д. Основы психологи: учеб. пособие / Л. Д. Столяренко. – [11-е изд.]. – Ростов-наДону: Феникс, 2004. – 672 с.
Пономарев Я. А. Психология творчества и педагогика / Я. А. Пономарев. – М. : Педагогика, 1976. – 280 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.