ВИКОРИСТАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ МАС-МЕДІА ІНФОРМАЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ РІДИНИ
Анотація
У даній статті розглянути приклад застосування та організації використання повідомлень ЗМІ з фізичним змістом при вивченні курсу «методика навчання фізики». Продемонстрований досвід, який набувають студенти при обробці повідомлень та подальшому його застосуванню у викладанні фізики у школі.
In this paper, we give an example application and use of media reports of physical meaning in the study of the course "Methodology of Teaching Physics." Demonstrated experience in which students acquire the processing of messages and its further application in the teaching of physics in schools.
Повний текст:
PDFПосилання
Корсак К.В. Провідні глобальні процеси та перспективні шляхи змін освіти в Україні / К.В. Корсак // Наук. вістн. - 2005. - №90. - С. 277 - 285.
Лабораторный практикум по теории и методике обучения физике в школе: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Каменецкий С. Е., Степанов С.В., Петрова Е.Б. и др.; Под ред. С.Е. Каменецкого и С.В. Степанова. - М.: Академия, 2002. - 304 с.
Э.А. Маныкин, В.Б. Ошурко, А.А. Ропяной, М.В. Федосов, А.Н. Фёдоров, Национальный исследовательский ядерный университет «МИФИ», «Структура и свойства водяного мостика как самоорганизованной воды во внешнем поле»
Є.В. Коршак, Б.Ю. Миргородський «Методика і техніка шкільного фізичного експеременту» К. «Вища школа» 1981 – 278 с
Н.М. Шахмаєв, Н.І. Павлов «Физический експеремент в средней школе» М. «Просвещение» 1991 – 223с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.