РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Ольга Дмитрівна Трегуб, Сергій Микитович Яшанов

Анотація


У статті охарактеризовано особливості використання інформаційно-технічних засобів навчання для реалізації проблемних ситуацій у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Доводиться, що використання інформаційно-технічних засобів у навчанні майбутніх учителів технологій, відкриває нові можливості практичного передання функції управління вирішення проблемних ситуацій, студенту. Це сприяє підвищенню ефективності процесу формування вмінь та навичок і застосування їх у своїй діяльності.

Повний текст:

PDF

Посилання


Іваськів І.С. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі систем штучного інтелекту при навчанні інформатики в старшій школі: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 // Іваськів Ігор Степанович. – К., 2000. – 224 с.

Ляудис В.Я. Психология и практика автоматизированного обучения / В.Я. Ляудис, О.К. Тихомиров // Вопросы психологии. – 1983. – №6. – С.16-27.

Машбиц Е.И. Психологические основы управления учебной деятельностью / Е.И. Машбиц. – К.: Вища школа, 1987. – 224 с.

Оконь В.Л. Введение в общую дидактику: учеб. пособ. / В.Л. Оконь. – М.: Высш. школа, 1990. – 382 с.

Яшанов С.М. Професійна підготовка інженерів-педагогів у галузі охорони праці з використанням комп’ютерних технологій: монографія / Яшанов Сергій Микитович. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012.– 402 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.