ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ФОРМ ІМЕННИКІВ, ЧИСЛІВНИКІВ У ПРОФЕСІЙНОМУ МОВЛЕННІ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ SMART

Мирослава Андріївна Соснова

Анотація


У статті розглянуто особливості використання розроблених для SMART дошки дидактичних матеріалів із використання граматичних форм іменників, числівників у професійному мовленні. Автор представляє інформаційно-комунікаційні технології, які базуються на використанні телекомунікацій (телефонних ліній і бездротових з’єднань), комп’ютерів, підпрограмного та програмного забезпечення, накопичувальних і аудіовізуальних систем, що дозволяють користувачам створювати, одержувати доступ, зберігати, передавати і змінювати інформацію. Подано приклади мультимедійних дидактичних засобів унаочнення. Запропоновано декілька фрагментів застосування інтерактивної дошки на заняттях під час вивчення граматики за професійним спрямуванням. Доведено, що застосування інтерактивної дошки у процесі вивчення граматичних форм української мови сприяє збільшенню обсягу запропонованої студентам навчальної інформації, підвищує інтерес й загальну мотивацію до навчання, активізує розумову діяльність студентів завдяки використанню пізнавальних і швидкозмінних форм подачі інформації, створює сприятливі умови для виконання впродовж заняття значно більшого обсягу навчальної роботи.

Повний текст:

PDF

Посилання


Антонов В.А., Леонський В.Д. Інтерактивна дошка SMART та використання її в навчальному процесі // Комп’ютер у школі та сім’ї. ― 2004. ― № 8. ― С.20-22.

Бонч-Бруєвич Г.Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп’ютерних технологій: Навч. посіб. ― К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2007. ― 44с.

Воробцова В.В. Використання інформаційних технологій навчання на уроках української мови і літератури

// Використання ІКТ у процесі вивчення української мови і літератури: наук.-метод. посіб./ За ред О.В.Чубарук.― Біла Церква, 2007. ― С.19-24.

Інтерактивна дошка SMART Board: застосування у навчальному процесі: методичні рекомендації / Упоряд. В.О.Абрамов, Г.Ф.Бонч-Бруєвич. ― К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2006. ― 52с.

Минский М. Фреймы для представления знаний: Пер. с англ. / М. Минский // Фреймы для представления знаний – М.: Энергия, 1979. –151 с.

Методика застосування технології SMART Board у навчальному процесі: навч. посіб. / Г.Ф.Бонч-Бруєвич, В.О.Абрамов, Т.І.Носенко ― К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2007. ― 102с.

Радченко І. Майстер-клас: мультимедійні жанри // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. ― 2008. ― № 10.― С.9-17.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.