ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ФОРМ ІМЕННИКІВ, ЧИСЛІВНИКІВ У ПРОФЕСІЙНОМУ МОВЛЕННІ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ SMART
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Антонов В.А., Леонський В.Д. Інтерактивна дошка SMART та використання її в навчальному процесі // Комп’ютер у школі та сім’ї. ― 2004. ― № 8. ― С.20-22.
Бонч-Бруєвич Г.Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп’ютерних технологій: Навч. посіб. ― К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2007. ― 44с.
Воробцова В.В. Використання інформаційних технологій навчання на уроках української мови і літератури
// Використання ІКТ у процесі вивчення української мови і літератури: наук.-метод. посіб./ За ред О.В.Чубарук.― Біла Церква, 2007. ― С.19-24.
Інтерактивна дошка SMART Board: застосування у навчальному процесі: методичні рекомендації / Упоряд. В.О.Абрамов, Г.Ф.Бонч-Бруєвич. ― К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2006. ― 52с.
Минский М. Фреймы для представления знаний: Пер. с англ. / М. Минский // Фреймы для представления знаний – М.: Энергия, 1979. –151 с.
Методика застосування технології SMART Board у навчальному процесі: навч. посіб. / Г.Ф.Бонч-Бруєвич, В.О.Абрамов, Т.І.Носенко ― К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2007. ― 102с.
Радченко І. Майстер-клас: мультимедійні жанри // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. ― 2008. ― № 10.― С.9-17.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.