ПОБУДОВА ДИНАМІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ РІЗНИМИ ПРОГРАМНИМИ ЗАСОБАМИ

Сергій Іванович Рябець, Тетяна Олександрівна Рябець, Максим Сергійович Рябець

Анотація


Стаття присвячена порівнянню можливостей застосування програмних засобів комп’ютерної графіки таких як Blender 2.59, 3ds Max 2013 та її бібліотеки Three.js при візуалізації віртуальних моделей типу «поверхня води». Зроблено висновок про ряд переваг технологій WebGL, однією з яких є вбудовування 3D графіки прямо у зміст Web-сторінки.

Повний текст:

PDF

Посилання


Проект концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років /2014. – Режим доступу: Проект Концепції.

http://www.physbook.ru/images/e/ed/Img_Slob-10-19-286.jpg.

Волновое уравнение [Електрон. ресурс] /2014. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B5_%D1%8 %D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5.

Моделирование поверхности воды [Електрон. ресурс] /2010. – Режим доступу: https: // software.intel.com/ ru-ru/ articles/ real-time-deep-ocean-simulation-on-multi-threaded-architectures.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/Spherical_Wave.gif.

Беляеев В.С.. Методы и алгоритмы компьютерной графики для моделирования водной поверхности в системах виртуальной реальности: Дис. ...кандидата. тех. наук: 05.13.18; – С-Пб., 2005. – 151 с.

http://www.autodesk.ru/products/3ds-max/features/all/gallery-view.

Рябець М.С., Рябец С.І. Розробка динамічних об’єктів засобами WebGl //Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – В. 5. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2014. – Ч. 1. – С. – 51-54.

WebGL [Електрон. ресурс] /2010. – Режим доступу: http://russian-webgl.blogspot.com.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.