ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Наталія Анатоліївна Іваницька

Анотація


Стаття присвячена доцільності використання дистанційного навчання фізики у навчальному закладі. Проаналізовані поняття «електронне», «мобільне», «віртуальне» навчання, спираючись на практичний досвід онлайн-навчання сучасної європейської освітньої платформи LeOn (Тіроль, Австрія).

Повний текст:

PDF

Посилання


Коцюба Р. Б. Використання віртуальних навчальних програм при вивченні іноземної мови професійного спрямування / Р. Б. Коцюба // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2013. – Т.3, №5. – С.43–52.

Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі: Монографія / Науковий редактор академік АПН України, д. пед. наук, проф. М. І. Жалдак. – Кривий Ріг, Мінерал; К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. – 340 с.

Bates T. National strategies for e-learning in post-secondary education and training / Bates Tony – UNESCO, 2001. – 132 p.

Defining eLearning / Performance, Learning, Leadership, & Knowledge Site. [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.nwlink.com/~donclark/ hrd/elearning/define.html.

Georgiev, T. M-learning – a New Stage of E-learning / Georgiev, T., Georgieva, E., Smrikarov, A. // Proceedings of the 5-th International Conference on Computer Systems and Technologies – CompSysTech’2004 – Rousse, 2004. P. IV.28–1 – IV.28–5.

Rosenberg M. Beyond E-Learning: New Approaches to Managing and Delivering Organizational Knowledge / Marc J. Rosenberg, Ph. D. // ASTD International Conference – June 3 – Atlanta, 2007.

Wagner, E. Disconnected / Wagner, E., Wilson, P. // ASTD. – 2005. – December. – P.40 – 43.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.