ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ TCEXAM ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ БЛАНКОВОГО ТЕСТУВАННЯ

Віталій Володимирович Котяк

Анотація


Основним шляхом підвищення технологічності, оперативності та автоматизації обробки результатів бланкового тестування є використання комп’ютерної техніки на всіх етапах роботи з тестом. Автоматизація створення, перевірки, накопичення та аналізу результатів бланкового тестування дозволить поєднати переваги бланкового та комп’ютеризованого тестування. В статті описано можливості комп’ютеризованої обробки бланкового тестування, які дають змогу ефективно і з мінімальними витратами розбудовувати тестову систему контролю рівня знань студентів.

 

The main route of increasing efficiency and automation of processing the results of blank test is the use of computer technology at all stages of the test. Automate the creation, validation, storage and analysis of blank test will combine the advantages of blank and computerized testing. This paper describes the capabilities of computerized processing of blank tests that allow you build efficiently and cost-effectively test system student’s knowledge.


Повний текст:

PDF

Посилання


Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 рр.) / За ред. В.Г.Кременя. – Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. – 147 с.

Лисак Г.О. Контроль навчальних досягнень студентів в умовах кредитно-трансферної системи навчання // Вісник Запорізького національного університету: Педагогічні науки. - Запоріжжя: ЗНУ, 2008. - №1. - С. 157-162.

Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: навч. посіб. / І.Є. Булах, М. Р. Мруга. – К.: Майстерклас, 2006. – 160 с.

Н.Ф. Ефремова Тестовый контроль в образовании. – М.: Университетская книга, Логос, 2007. – 263 с.

ABBYY FlexiCapture для вузов [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.abbyy.ru/flexicapture-for-vuz/

Андронатій П.І., Котяк В.В. Комп’ютерні технології в освітніх вимірюваннях. Навчально-методичний посібник, – Кіровоград: Видавець Лисенко В.Ф., 2011.– 144с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.