ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ПРИ ФОРМУВАННІ В УЧНІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ УМІНЬ

Михайло Вікторович Каленик

Анотація


Показано, що запропоноване комплексне використання інструкцій до фронтальних лабораторних робіт, розділених на п'ять основних груп, сприяє формуванню у школярів експериментальних умінь і дослідницьких навичок, дозволяє їм використовувати набуті теоретичні знання і експериментаторські вміння для отримання нових продуктів навчальної діяльності.

Повний текст:

PDF

Посилання


Благодаренко Л.Ю. Теоретико-методичні засади навчання фізики в основній школі: [монографія] /Л.Ю. Благодаренко. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 427 с.

Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе. Теоретические основы [учеб. пособие для пед. ин-тов по физ.-мат. спец.] / Бугаев А.И. – М. Просвещение, 1981.

Бурдейна Н.Б. Лабораторний практикум як процес інтеграції теоретико-методологічних знань і практичної діяльності молодого спеціаліста / Н.Б. Бурдейна, Л.Ю. Благодаренко // Теорія і методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі. – Кривий Ріг: Вид. відділ НМетАУ, 2005. – С. 64-67.

Каленик В.І. Питання загальної методики навчання фізики: [пробний навч. посібн.] / В.І. Каленик,М.В. Каленик. – Суми: Ред.-вид. відділ СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2000. – 125 с.

Програма з фізики 7-9 клас. / Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України – Режим доступа:http://mon.gov.ua/content/Освіта/fizyka.pdf


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.