СЕРЕДОВИЩА НАВЧАННЯ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТАРШІЙ ШКОЛІ
Анотація
Стаття присвячена проблемам створення і розвитку навчального середовища у зв’язку з розробкою і впровадженням у навчальний процес сучасних освітніх технологій.
The article is devoted to the problems of creating and developing a learning environment in connection with the development and implementation of the learning process of modern educational
technology.
Повний текст:
PDFПосилання
Биков В.Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем / В.Ю. Биков // Інформаційні технології і засоби навчання: збірник наукових праць. – К. : Атіка, 2005. – 272 с., С. 5-15.
Бордовская Н.В., Розум С.И. Психология и педагогика: Учебник для вузов. СПб.: Питер, 2011. – 624 с.
Гонтаровська Н.Б. Теоретичні і методичні засади створення освітнього середовища як фактору розвитку особистості школяра: Автореферат дис. ... доктора педагогічних наук: 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / Н.Б. Гонтаровська − К., – 2012. – 48 с.
Дистанційне навчання: психологічні засади: монографія / [М.Л. Смульсон, Ю.І. Машбиць, М.І. Жалдак та ін.] ; за ред. М.Л. Смульсон. — Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. — 240 с.
Дьюи Дж. Демократия и образование. / Дж. Дьюи . — М.: Педагогика-Пресс, 2000. 384 с.
Жук Ю.О. Навчальне середовище предметів природничо-математичного циклу: проблеми системного аналізу / Ю. О. Жук // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – К.: Науковий світ, 2004. – С. 88–94
Жук Ю.О. Роль засобів навчання у формуванні навчального середовища / Ю.О. Жук // Науково – методичний збірник "Нові технології навчання ". - К.: ІЗМН, 1998. – № 22. – С. 106–112.
Жук Ю.О. Особистісний простір учня в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Ю.О. Жук // Інформаційні технології і засоби навчання. [Електронний ресурс]. – Київ, ІІТЗН НАПН України. – 2012. – Том 3 (29). – Режим доступу:http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/ view/693
Коротков А.М., Локтюшина Е.А. Особенности формирования понятий при обучении в дидактической компьютерной среде / А. М. Коротков, Е.А. Локтюшина // [Електронный ресурс]. Режим доступа: http://ito.edu.ru/1998-99/b/korotkov.html
Красильникова В.А. Теория и технологии компьютерного обучения и тестирования. Монография / В.А. Красильникова. – Москва: Дом педагогики, ИПК ГОУ ОГУ, 2009. – 339 с.
Кривых С.В. Соотношение понятий «среда» и «пространство» в социокультурном и образовательном аспектах / С.В.Кривых // Мир науки, культуры, образования. — 2011. — № 2.
Мануйлов Ю.С. Средовой подход в воспитании: дис. ...д-ра пед. наук. М., 1997. – 300 с.
Менг Т.В. Средовый подход к организации образовательного процесса в современном вузе / Т. В. Менг // Известия РГПУ им. А.И. Герцена. — 2008. – № 52.
Новые ценности образования: тезаурус для учителей и школьных психологов. Вып.1 / Ред.- сост. Н.Б. Крылова. - М.: ИПИ РАО, 1995. - 113 с.
Слободчиков В.И. Психология образования человека: становление субъектности в образовательных процессах: учеб. пособие / Е. И. Исаев, В. И. Слободчиков; Правосл. Свято-Тихоновский гуманит. ун-т.- Москва: Изд-во ПСТГУ, 2013.- 431с.
Соколюк О.М. Характерні ознаки структури комп’ютерно орієнтованого навчального середовища / Ю.О. Жук, О.М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання: збірник наукових праць. – К. : Атіка, 2005. – 272 с., С. 100-109
Ясвин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию / В.А. Ясвин. – М.: Олма-Пресс, 2001. – 365 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.