ТВОРЧИЙ ПІДХІД, ЯК ШЛЯХ ДО САМОСТІЙНОСТІ, ШЛЯХОМ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Денис Васильович Гринь

Анотація


          Стаття присвячена розширенню сфери, урізноманітнення видів та зміни характеру навчальної діяльності школярів, яка має стати більш творчою, самостійною, позбавленою постійної дріб'язкової опіки з боку вчителя.


       The article is devoted to the expansion of the scope, diversity of species and changes in the nature of learning activities of students, which has become more creative, independent, devoid of constant petty tutelage of the teacher


Повний текст:

PDF

Посилання


Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник. – К.: Вид. центр „Академія”, 2001. – 576 с.

Дидактика производственного обучения. /Под ред. О. Ф. Федоровой. — М.: Высшая школа, 1973. — 418 с.

Загальна психологія: Підруч. для студентів вищ. навч. закладів/ За загальн. ред. акад. С.Д. Максименка. — К: Форум, 2002.

Ковальский М. И. Производственное обучение учащихся средней школы. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1963.

Левитов Н. Д. О психологических компонентах технической деятельности. — Вопросы психологии, 1958, № 6, с. 181 — 190.

Чебышева В. В. Психология трудового обучения. — М.: Просвещение, 1969. – 303 с.

Тхоржевський В.С. Методика трудового навчання: Навч. посібник. Частина 3. Теорія трудового навчання. – К., 2001. – 220 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.