ПРОБЛЕМНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТВОРЧОЇ АТМОСФЕРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

Богдан Арсентійович Сусь, Галина Іванівна Шатковська, Богдан Богданович Сусь

Анотація


           У процесі навчання з фізики досить часто навчальний матеріал подається догматично, без належного розкриття фізичної суті явища чи процесу. На прикладі утворення атома водню дається нетрадиційне трактування проблемних фізичних понять, зокрема хвиль де Бройля..


         In the process of teaching Physics dogmatic training is often supplied, without any adequate interpretation of physical essence of a phenomenon or process. On the example of the formation of hydrogen atom an unconventional approach to the study of problematic physical concepts is demonstrated.


Повний текст:

PDF

Посилання


Sus' B.A. Unusual interpretation of traditional physics problems. The third scientific-methodological edition / B.A. Sus', B.B. Sus', O.B. Kravchenko. – Kyiv: PC “Prosvita”, 2012. – 121 pages.

Эйнштейн А. Эволюция физики / А. Эйнштейн, Л. Инфельд. – М.: Наука. 1965. – 326 с


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.