ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛІНІЙ І ПОВЕРХОНЬ У КУРСІ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ

Тетяна Миколаївна Махомета

Анотація


Стаття присвячена організаційним формам і методам вивчення ліній і поверхонь у курсі аналітичної геометрії у педагогічних університетах. В даній статті розглянуті основні форми і методи навчання ліній і поверхонь майбутніх учителів математики. На прикладах показані шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекцій та практичних занять з аналітичної геометрії.

Повний текст:

PDF

Посилання


Батышев С.Я. Профессиональная педагогика: [учебн. для студ., обуч. по пед. спец. и направлениям; под ред. С.Я. Батышева, А.М. Новикова]. – [изд. 3-е, перераб.]. – М.: Из-во ЭГВЕС, 2009. – 456 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; відп. ред. В.Г.Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: [навч. посібн.] / Н.Є. Мойсеюк. – [4-те вид., доп.] – 2003. – 615 с.

Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: [навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл.]. / Ортинський В.Л. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.

П’ятакова Г.П. Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування у вищій школі [Електронний ресурс]/ Г.П. П’ятакова, Н.М. Заячківська. – Режим доступу :http://tourlib.net/books_others/pedtehnol2.htm.

Тягай І.М. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з аналітичної геометрії / І.М. Тягай, Т.М. Махомета // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси, 2013. – Вип. №17 (270). – С. 118-125.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.