ВИКОРИСТАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЗНАНЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ З ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Альтшуллер Г. С. Алгоритм изобретения / Альтшуллер Г. С. – М.: Московський рабочий, 1969. – 272 с.
Архангельський С. І. Учебный процесс в высшей школе его закономерности основы и методы / Архангельський С. І. – М.: Высшая школа, 1980. – 368 с.
Гончаренко С. У. Принцип фундаменталізації освіти / С. У. Гончаренко // Наукові записки. – Випуск 55. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 3 – 8.
Зорина Л. Я. Дидактические аспекты естественнонаучного образования: монография / Зорина Л. Я. – М.: Изд-во РАО, 1993. – 163 с.
Іванов С. В. Кітов М. Г. Філософія і фундаменталізація університетської освіти / С. В. Іванов, М. Г. Кітов //
Вища школа. Науково-практичне видання. – К.: Знання 2013, №1 – С.20 – 26
Меерович М. И. Технология творческого мышления: практическое пособие / М. И. Меерович, Л. И.
Шрогина. – Мн.: Харвест, 2003. – 432 с.
Моляко В. А. Психология решения школьниками творческих задач / Моляко В. А. – К.: Радянська школа,
– 94 с.
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: навчальний посібник для магістрів
вищих навчальних закладів – К.: Вища школа, 2005. – 238 с.
Техническое творчество учащихся / [Ю. С. Столяров, Д. М. Комский, В. Г. Гетта, А. М. Плуток, В. В.
Колотилов]; под. ред. Ю. С. Столярова, Д. М. Комского. М.: – Просвещение, 1989. – 222 с.
Туров М. П. Основи винахідництва та методи пошуку розв’язку творчих технічних задач / Туров М. П. –
К.: Освіта України, 2008. – 310 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.