ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Оксана Василівна Марущак, Володимир Петрович Король, Дмитро Миколайович Луп’як

Анотація


У статті розглянуто основні завдання, специфічні для освітньої галузі «Технології». На основі аналізу знань і вмінь, якими необхідно оволодіти майбутньому вчителю технологій для здійснення професійної діяльності, і визначених завдань виокремлено складові його професійної компетентності; сформульовано педагогічні умови процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій.

Повний текст:

PDF

Посилання


Вдовиченко Р. П. Між професійною підготовкою та компетентністю / Р. П. Вдовиченко // Управління освітою (Шкільний світ). – 2003. – № 15-16. – С. 2-3.

Коберник О. Розробка творчих проектів на уроках технічної праці / О. Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2002. – № 1. – С. 41-45.

Овчарук О. В. Розвиток компетентнісного підходу : стратегічні орієнтири міжнародної спільноти. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: бібліотека з освітньої політики / О. В. Овчарук – К.: «К.І.С». 2004. – С. 6-15.

Тхоржевський Д. Про розробку державного стандарту освіти / Д. Тхоржевський // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1998. – № 3 (10). – С. 2-4.

Тхоржевський Д. Про ступеневу підготовку вчителя трудового навчання / Д. Тхоржевський // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1998. – № 2 (8). – С. 2-5.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.