ПОРТФОЛІО ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В ГРУПІ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

Оксана Григорівна Коханко

Анотація


У статті розглянуто різні підходи до тлумачення поняття «портфоліо»; визначено його функції, види і принципи впровадження. Запропоновано структуру портфоліо як важливого засобу формування готовності майбутніх учителів до роботи в групі продовженого дня.

Повний текст:

PDF

Посилання


Електронний словник «Вікіпедія». – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Портфоліо. – Назва з екрану.

Локшин В.С. Психолого-педагогічне портфоліо як засіб формування професійної управлінської компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.irbisnbuv.gov.ua/.../cgiirbis_64. – Назва з екрану.

Михайлова Н. А. Педагогическая технология «Портфолио студента» как средство развития их творческой активности и рефлексии [Электронный ресурс] / Н.А. Михайлова. – Режим доступа http://www.rusnauka.com/12.APSN_2007/Pedagogica/20511.doc.htm.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: [учеб.пособие для студ. пед. Вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров] / под ред. Е.С. Полат. – М.: Академия, 2005. – 272 с.

Онопрієнко О. В. Портфоліо як засіб контролю результатів навчання на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / О. В.Онопрієнко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. Праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2010. – Вип. 34. – Режим доступу: http://abclab. ucoz.ua/_ld/0/18.doc. – Назва з екрану.

Пейн С. Дж. Учебное портфолио – новая форма контроля и оценки достижений учащихся / С. Дж. Пейн // Директор школы. – 2000. – № 1. – С. 65-67.

Пінчур О.М. Метод «Портфоліо» як засіб формування рефлексивної культури майбутнього дизайнера [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/579/1/ПОРТФОЛІО.pdf. – Назва з екрану.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.