ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Закон України «Про професійно-технічну освіту» /в редакції Закону № 1158-IV від 11.09.2003
Наказ Міністерства освіти і науки України № 665 від 01.06. 2013 р. Про затвердження кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів.
Антонова О.Є., Поліщук Н.М. Здоров'язберігаюча компетентність особистості як наукова проблема (аналіз поняття): зб. стат. всеукр.наук.-практ. конф. / Вища освіта у медсестринстві: проблеми і перспективи, 10-11 листопада 2011р. – Житомир: Полісся, 2011. – С. 27-31.
Булгучева Р.М. Психологическая поддержка развития социально-экономической компетентности будущих педагогов: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук.: спец. 19.00.07 – Педагогическая психология /Р.М. Булгучева. – Ставрополь, 2007.
Воронін Д.Є. Формування здоров’язберігаючої компетентності студентів вищих навчальних закладів засобами фізичного виховання: автореф. дис. –на здобуття наук. ступеня канд. педагог. наук: спец. 13.00.07 – Теорія і методика виховання. – Херсонський держ. ун-т. – Херсон, 2006.
Головань М. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах європейської кредитно-трансферної системи /Нова педагогічна думка, №1, 2012р.–С.139-143.
Наумова Г.Р. Компетентностно-ориентированная подготовка специалистов гостиничного сервиса /Вестник Челябинского педагог. ун-та. – 2009, № 11. – С. 111–118.
Носова І.О., Хаєт Л.Г. Тренінгові методи у розвитку професійних компетенцій фахівців готельно-ресторанної справи /Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві, 2013, вип. 1(2)
Носова І. О., Машкова О. В., Хаєт Л. Г. Концептуальні підходи до підготовки фахівців готельно-ресторанної справи [Електронний ресурс] /І.О.Носова, О.В.Машкова, Л.Г.Хаєт/ Режим доступу
http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/nosova_i._mashkova_o._hayet_l._the_concept_of_education_in_hоel_and_restaurant_business.pdf
Професійна діяльність і компетентність педагога. Сучасні підходи: Навчально-методичний посібник / Укл. В. І. Петроченко. – Запоріжжя: КЗ «ЗОЦТКУМ» ЗОР, 2011. – 40 с.
Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за напрямом 6.140101 “Готельно-ресторанна справа” / кол.авт. під заг. кер. А.А. Мазаракі. – К.: КНТЕУ, 2007. – 46 с.
Педагог професійної школи: Методичний посібник / Нестерова Л.В., Лузан П.Г., Манько В.М., Герлянд Т.М., Петрова М.Я., Романенко Л.В., Слатвінська О.А., Шевчук Л.І., Шимановський М.М. / Наукова редакція Нестерової Л.В., Герлянд Т.М. – К: ІПТО НАПН України, 2012. – 264 с.
Професійна діяльність і компетентність педагога. Сучасні підходи: Навчально-методичний посібник / Укл. В. І. Петроченко. – Запоріжжя: КЗ «ЗОЦТКУМ» ЗОР, 2011. – 40 с.
Рябова И.Г. Социально-экономическая компетентность как результат подготовки современного педагога к инновационной деятельности /Весник Челябинского государ. Педагог. ун-та, 2010 г., №11. – С.149-157.
Смагіна Т.М. Громадянська компетентність у контексті особистісного виміру [Електронний ресурс] /Т.М. Смагіна: Режим доступу http: //eprints.zu.edu.ua/1504/1/05stmkov.pdf
Хаєт Л. Г, Перепічаєнко Є. К. Принципи випереджаючої політехнічної підготовки майбутніх вчителів технології / Проблеми трудової і професійної підготовки. Вип. № 1. – Київ-Слов'янськ: ІЗМН-СДПІ, 1997. – С. 34-37.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.