ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ШВЕЙЦАРІЇ
Анотація
В статті йдеться про досвід використання проектної технології для формування ключових компетентностей в школах Швейцарії.
The article refers to experience of using project technologies to develop key competences at schools of Switzerlnd
Повний текст:
PDFПосилання
Dewey, J. (1935). Das Kind und der Lehrplan (1902). In J. Dewey & W. H. Kilpatrick (Eds.), Der Projektplan - Grundlegung und Praxis (pp. 142-160). Weimar с 147
Dewey, J. (1993). Demokratie und Erziehung (deutsche Übersetzung der3. Auflage von 1916). Weinheim: Beltz
Frey, K. (1993). Die Projektmethode. (3. Auflage). Weinheim, Basel: Beltz.
http://nksa.ch/gymnasium/faecher-gymnasium/projektunterricht-gymnasium/
http://www.gymnasium.ai.ch/gym/projekttage.html
http://www.ksoe.ch/lernangebot/index/projekte.html
http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/state_standards/
Labudde, P. (2000b). Lehrpersonen auf dem Weg zu einem geschlechtergerechten Physikunterricht. Bildung und Erziehung, 53(3), 307-320
Michael Knoll: Dewey, Kilpatrick und "progressive" Erziehung. Kritische Studien zur Projektpädagogik. Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2011
Peter Petersen (Hrsg.): John Dewey/William Heard Kilpatrick - Der Projektplan. Grundlegung und Praxis. Weimar 1935
Wagenschein, M. (1970). Ursprüngliches Verstehen und exaktes Denken (Bände I und II). Stuttgart: Klett.
Wagenschein, M. (1991). Verstehen lehren. (9. Auflage). Weinheim, Basel: Beltz.
Дьюи, Джон. Демократия и образование : учеб. пособие / Д. Дьюи. - М.: Педагогика-пресс, 2000. - 382 с.
Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: Навчальний посібник. – К.: Гранмна, 1999. – 350 с
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.