ДІЛОВА ГРА ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ КВАЗІМЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Анотація
У статті розглядаються науково-методичні основи застосування ділової гри в процесі навчання методичним дисциплінам майбутніх учителів фізики.
Scientifically-methodical bases of application of business game in the process of educating to methodical disciplines of future teachers of physics are examined in this article.
Повний текст:
PDFПосилання
Вербицкий А. А. Педагогические технологии контекстного обучения : научно-методическое пособие. – М. : РИЦ МГГУ, им. М. А. Шолохова, 2010. – 55 с.
Кларин М. В. Игра в учебном процессе / М. В. Кларин // Советская педагогика. –1985. – № 6. – С.57-61.
Организация и проведение игрового обучения в вузе [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.profile-edu.ru/organizaciya-i-provedenie-igrovogo-obucheniya-v-vuze.html (Дата обращения : 16.02.15).
Подольская Е. А. Педагогика и психология высшей школы / Е. А. Подольская; Нар. Укр. Акад. – Харьков : Изд-во НУА, 2010. – 316 с.
Полак Л. Б. Ділова гра як спосіб організації пізнавальної діяльності / Л. Б. Полак // Директор школи. – 2003. – 17 січня (№ 2) – С. 7-8.
Эльконин Д. Б. Основная единица развернутой формы игровой деятельности. Социальная природа ролевой игры / Д. Б. Эльконин // Мир психологии. – 2004. – № 1. – С. 60-68
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.