ПРИНЦИПИ ДОБОРУ ЗМІСТУ КУРСУ ФІЗИКИ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ

Дмитро Олександрович Засєкін

Анотація


   В статті розглядаються актуальні проблеми організації профільного навчання фізики: аналізується сучасний його стан, пропонуються шляхи подолання недоліків у формуванні змісту і навчально-методичного забезпечення для майбутньої профільної школи.


   In the article, the topical problems of the organization of the profession-oriented teaching Physics are observed; its modern state is analyzed; the ways to improve the formation of the content as well as the educational and methodological provision for the future profession-oriented school are suggested


Повний текст:

PDF

Посилання


Бугайов, О. І. Концептуальні підходи до профільного навчання фізики в загальноосвітній школі / Бугайов О. І., Головко М. В. // Педагогічна і психологічна науки в Україні : до 15-річчя АПН України / АПН України. – К., 2007. – Т. 2 : Дидактика, методика, інформаційні технології. – С. 220–227.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Інформаційний збірник МОН України. – К.: Пед. преса, 2004. №1–2. – С.5–60.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/diyalnist/osvita/doshkilna-ta-zagalna-serednya/zagalna-serednya-osvita/149-

diyalnist/osvita/doshkilna-ta-zagalna-serednya/zagalna-serednya-osvita/6091

Засєкіна, Т.М. Організація профільного навчання фізики. / Т.М. Засєкіна, Д.О. Засєкін // Вісн. Чернігів. держ. пед. ун-ту. – 2007. – Вип. 46. – С.70– 75.

Концепція фізичної освіти у 12-річній загальноосвітній школі: Проект /Авт. О.Бугайов // Фізика та астрономія в школі. – 2001. – №6. – С.6-13.

Ляшенко, О.І. Теоретико-методичні засади організації профільного навчання в старшій загальноосвітній школі / О.І.Ляшенко // Директор школи ліцею гімназії. – 2008. – №5. – С. 4 – 12.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика 10-11 класи. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень. К., 2010. – 64 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.