ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНИХ УРОКІВ З ФІЗИКИ І БІОЛОГІЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті розкрито технологію проведення бінарних уроків з фізики і біології. Розглянуто формування пізнавального інтересу учнів загальноосвітньої школи до природничих наук через впровадження бінарних уроків фізики та біології. Наведено приклад бінарного уроку для учнів 9-го класу з використанням ІКТ та елементів дистанційного навчання. Аналізується запровадження різноманітних видів навчальної діяльності під час проведення бінарних уроків.
The article reveals the technology conduction of binary lessons in physics and biology. Forming of cognitive interest of pupils of general school to natural sciences through introduction of binary lessons of physics and biology. The given example of a binary lesson for the 9th grade using ICT and of distance learning elements. Analyzed implementation of variety learning activities during lessons binary.
Повний текст:
PDFПосилання
Бінарний урок фізика+біологія, березень 2015 [Електронний ресурс] / SpiderScribe.net Mind Map. – Режим доступу: http://www.spiderscribe.net/app/d3b149ecac65399e32120d94bdb9cb36.
Бузько В.Л. Дистанційна освіта в загальноосвітній школі у процесі вивчення природничо- математичних дисциплін / В.Л. Бузько, С. П. Величко. // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – 2014. – Вип. 20: Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технічного профілю. – С. 68-70.
Бузько В. Л. Запровадження інтегральної педагогічної технології як засобу реалізації допрофільної підготовки школярів до фізики / В. Л. Бузько, С. П. Величко. // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2014. – Вип. 6. – Ч. 2. – С. 48-54. – (Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка).
Бузько В. Л. Інтегральна педагогічна технологія на уроках фізики / В. Л. Бузько // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі». Укладач: Шарко В. Д. – Херсон: Грінь Д. С, 2014. – С. 160-162.
Бузько В. Л. «Магнітне поле, 9 клас» [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько. – Режим доступу: https://sites.google.com/site/magnetikfield9buzko/teoria-3/praktika-3/interaktivni-vpravi-3.
Бузько В. Л. Наступність у формуванні пізнавального інтересу до фізики учнів початкової та основної школи : дис... кандидата пед. наук : 13.00.02 / Бузько Вікторія Леонідівна. – Кіровоград, 2014. – 198 с.
Мариновська О. Інтегральна технологія навчання: від теорії до практики / Оксана Мариновська // Початкова освіта. – 2011. – № 32 (608). – С. 3−5.
Шарко В. Д. Магнітне поле та здоров’я людини : [навч.-метод. посіб.] / В. Д. Шарко, О. В. Ліскович. – Миколаїв: ОІППО, 2013. – 56 с
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.