ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЗДІЙСНЕННЯ КОРЕКЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ
Анотація
У статті розглядаються окремі аспекти планування та реалізації корекції результатів навчання учнів, пов’язані з виявленням та дослідженням помилок, яких припускаються школярі, з'ясуванням причин появи помилок, а також визначенням шляхів їх запобігання та усунення.
The article deals with some aspects of planning and implementing correction learning outcomes of students associated with the identification and discussion of the errors are assumed Students determine the causes of errors and determining ways of prevention and elimination.
Повний текст:
PDFПосилання
Бабанский Ю. К. Оптимизация педагогического процесса : (В вопросах и ответах) / Ю. К.Бабанский, М. М. Поташник. – К. : Рад. школа, 1983. – 287 с.
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский – М. : Педагогика, 1991. – 479 с.
Менчинская Н. А. Проблемы учения и умственного развития школьника / Н. А. Менчинская–М. : Педагогика, 1989. – 218 с.
Фридман Л. М. Психологический справочник учителя / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина – М.: Просвещение, 1991. – 288 с.
Шамова Т. И. Активизация учения школьников / Т. И. Шамова – М. : Педагогика, 1982. – 208 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.