ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
На основі аналізу наукової літератури виділено основні параметри педагогічної діяльності майбутнього вчителя, пов’язані з валеологічним вихованням; розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів початкових класів до валеологічної діяльності. Наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експериментів
On the basis of the analysis of scientific literature the main parameters of pedagogical work which are connected with valeological education are singled out; the essence and main components of would-be teachers’ of elementary school preparedness for valeological education. The description and the results of the statement and forming of pedagogical experiment are given.
Посилання
Брехман И.И. Введение в валеологию – науку о здоровье / И.И. Брехман. – Л.: Наука, 1987. – 125 с.
Мардар Г.І. Валеологія з методикою викладання: конспект лекцій. – Чернівці, 2011. – 343 с.
Москаленко В.Ф. Здоровий спосіб життя: теорія і практика / В.Ф. Москаленко // Охорона здоров'я України. – 2002. – № 2. – С. 4-6.
Оржеховська В.М. Педагогіка здорового способу життя: наук.-метод. зб. / В.М. Оржеховська // Проблеми освіти. – К., 2006. – Вип. 48. – С. 3-7.
Сливка Л. Теоретико-методичні аспекти викладання валеології та основ безпеки життєдіяльності в початковій школі: навч.-метод. посібник. – Івано-Франківськ: НАІР, 2012. – 204 с.
Тимченко Г.М., Тимченко А.М. Загальні питання методики викладання валеологічних дисциплін. – Харків, 2013. – 64 с.
Яременко О. Формування здорового способу життя молоді: проблеми та перспективи / О. Яременко, О. Балакірєва, О. Вакуленко та ін. – К., 2000. – 246 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.