ЗМІСТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА З МАТЕМАТИКИ: ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТНОСТІ

Оксана Анатоліївна Москаленко, Юрій Дмитрович Москаленко, Олена Володимирівна Коваленко

Анотація


  У статті розглянуто особливості розробки та впровадження змістового забезпечення компетентнісно зорієнтованого навчального середовища формування в молодших підлітків у об’єктного досвіду в процесі навчання їх математики.


  The article deals with the peculiarities of developing and implementing semantic provide competency-oriented learning environment formation in young adults in the subjective experience of
learning mathematics


Повний текст:

PDF

Посилання


Груденов Я.И. Психолого-дидактические основы методики обучения математике / Я.И.Груденов. – М : Педагогика, 1987. – 160 с.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти 2013 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу : http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards

Дубинчук О.С. Математика в 4 і 5 класах : метод. пос. / О.С. Дубинчук. – К. : Радянська школа, 1986. – 168 с.

Навчальна програма для учнів 5-9 класів ЗНЗ [Електронний ресурс] / [М. І. Бурда, Г. В. Апостолова, В. Г. Бевз та ін.] – Режим доступу до ресурсу: http://www.mon.gov.ua/ua/often- requested/educational-programs/.

Осницький О.К. Проблемы исследования субъектной активности / О.К. Осницький // Вопросы психологии. – 1996. – № 1. – С. 5-19.

Якиманская И. Предмет анализа – субъектный опыт / И.Якиманская, И. Рыжухина // Директор школы. – 1999. – № 8. – С. 53-60


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.