ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СУЧАСНОЇ ЦИФРОВОЇ ТЕХНІКИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТА»

Сергій Олексійович Кононенко, Сніжана Миколаївна Богомаз-Назарова

Анотація


У статті запропонована методика вивчення студентами спеціальності «Технологічна освіта» основних елементів електронних компонентів цифрової техніки. Вивчення студентами сучасних елементів цифрової техніки доцільно розпочинати на прикладі використання ними добре знайомих їм пристроїв, таких як мобільний телефон чи цифровий фотоапарат. Слід зазначити що основним елементом відеокамери є цифрова матриця. Її функція полягає в перетворенні світлового зображення, спроектованого на її поверхню за допомогою об’єктива в електрону інформацію, для подальшого використання в наступних модулях обробки і зберігання. Сучасні електронні прилади які використовуються в промисловості та побуті дають можливість глибше розкрити закономірності фізичних явищ які вивчаються ними та допомагають студентам зрозуміти сучасні технології виробництва, методи сучасного наукового дослідження, розвивають цікавість, допитливість, конструкторські здібності. 

 

In the article the technique of study of the students of the speciality "Technology Education" basic elements of electronic components of digital technology. Stormy the development of the scientific and technical progress, the rapid introduction of modern technologies in the vital activity of the society, which is aimed at improving the production and consumption of various electronic products of mankind, puts forward new requirements for preparation of highly qualified specialists in different branches of national economy. First of all, it concerns the training of teachers of Labour Studies and technologies that actually carry out the training of the students using the knowledge they acquired in the study of fundamental sciences. Raises the problem of material-technical and methodological feature of the educational process. Study of the modern elements of digital technology, it is advisable to start with the example of the use of them familiar to them devices such as a mobile phone or a digital camera. It should be noted that the main element of the camcorder is digital matrix. Its function is to convert the light image, designed on its surface with the lens in the e-mail information for later use in subsequent modules of processing and storage. Modern emlektronnì instruments which are used in industry and everyday life give opportunity to dig deeper to uncover the laws of physical phenomena that are studied them and help students understand the modern technologies of production, techniques modern scientific research, develop curiosity, inquisitiveness, and design abilities. 


Повний текст:

PDF

Посилання


Богомаз-Назарова С.М., Кононенко С.О. Дослідження рівня готовності майбутніх вчителів до інтегративних процесів./ Богомаз-Назарова С.М., Кононенко С.О. // Наукові записки. – Випуск 11. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 4. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім.. В.Винниченка, 2017 – 206 с.

Гершензон Е.М. Радіотехніка. / Гершензон Е.М.// - К.: Вища шк., 1986. – 319 с.

Герщунський Б.С. Основи електротехніки і мікроелектроніки. / Герщунський Б.С //- К.: Вища шк., 1987. – 320 с.

Иванов А.А. Электротехника. Лабораторные работы. / Иванов А.А. // – К.: Вища школа, 1982. – 344 с.

Ранський Е.Г., Фіалко Є.Й. Радіотехніка. / Ранський Е.Г., Фіалко Є.Й. // - К.: Вища шк., 1986. - 317 с.

Принцовская Л. Ликбез: как работает цифровая камера. [Електронний ресурс] / Принцовская Л. // - Режим доступу. http://zoom.cnews.ru/publication/item/553.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.