ИЗ ОПЫТА ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ РАБОЧИМ СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ

Едуард Михайлович Кравченя, Микола Ілліч Садовий

Анотація


Стаття присвячена питанням підготовки робочих спеціальностей студентів інженернопедагогічного факультету Білоруського національного технічного університету. Така можливість закладена у типових програмах підготовки по спеціальності 1-08 01 01 «Професійна освіта (за напрямками)». Це дає можливість випускникам працювати у якості майстрів виробничого навчання з перших днів педагогічної діяльності. У статті розкрита база методичного забезпечення майбутніх інженерів-педагогів з підготовки робочих професій, наробки кафедри з цього питання. 

 

Subsequently, during the summer training at the second to third year students were enrolled to work in accordance with the existing work qualification, which benefited from their material reward. For the teachers of the Department of Theory and Techniques of Technological Training, Occupational Safety and Safety of the Life Sciences of the Central Ukrainian State Pedagogical University, the experience of Associate Professor E.M.Kravchenya on the introduction of information and communication technologies for the training of future engineers-teachers is valuable in the educational process. Realized, incorporated in the standard curricula for training in the specialty 1-08 01 01 "Vocational training (in directions)," the program for preparing students for work professions gives graduates the opportunity to work as masters of productive training from the first days of teaching activity. The full implementation of the developed manuals and methodical instructions allows to further improve the process of training engineersteachers capable of organizing effective training of working personnel based on the use of information and computer technology training. 


Повний текст:

PDF

Посилання


Кравченя Э.М. Повышение качества инженерно-педагогического образования – результат взаимной работы кафедры «Профессиональное обучение и педагогика» и ее филиалов. Роль филиалов кафедр университетов и интеграции образования, науки, производства: материалы Респ. научно-практ. конф. (Минск, 25-26 ноября 2015 г.) / Белорусский национальный технический университет, Республиканский институт инновационных технологий. – Минск: Колорград, 2015. – С. 38-40.

Кравченя Э.М. Роль технических университетов в подготовке кадров для профессионального образования. Современные технологии и образование: проблемы, идеи, перспективы. Материалы Междунар. научно-практической конференции. Часть 1. – Минск, БНТУ, 26-27 ноября 2015 г. / Белорусский национальный технический университет; редкол.: Б.М. Хрусталев [и др.]. – Минск: БНТУ, 2015. – С. 158-162.

Кравченя, Э.М., Пилипенко В.И. Технические средства обучения. Проектирование и создание электронных учебных пособий: учебно-методическое пособие к лабораторным работам /Э.М. Кравченя, В.И. Пилипенко. - Минск: БНТУ, 2011. - 62 с.

Иващенко, С.А. Порядок разработки и внедрения модульно-рейтинговой системы обучения. Методические рекомендации. Единая система стандартизации БНТУ / С.А. Иващенко, Э.М. Кравченя, Б.А. Татаринов. – Минск: БНТУ, 2009. − 9 с.

Садовий М.І. Проблеми навчання нерівноважних процесів // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / За заг. ред. М.І. Садового. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2016 – Вип. 10, Ч. 2. – С. 136-142.

Садовий М.І., Трифонова О.М. Організація професійної підготовки фахівців в умовах хмаро орієнтованого навчального середовища // Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців: [матеріали доп. та повідом. Міжнародн. наук.-практ. конф., 16 вересня 2016 р., м. Ужгород] / За ред. проф. І.В. Козубовської, проф. Ф.Ф. Шандора. – Ужгород, 2016. – С. 176-178.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.