ВПЛИВ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ПІДЛІТКІВ

Ольга Володимирівна Слободяник

Анотація


В статті розглянуто вплив електронних соціальних мереж на підлітків. Зазначено, що це не лише сервіси для проведення вільного часу та розваг, а й досить ефективний засіб для організації різних видів навчальної та виховної роботи в загальноосвітньому та вищому навчальних закладах. Розкрито механізм виникнення залежності від соціальних мереж та виокремлено методи боротьби із такого роду залежністю. Наведено приклади додатків, які допоможуть побороти залежність від соціальних мереж та результати дослідження щодо використання підлітками соціальних мереж. Зазначено, щоб соціальні мережі не нанесли шкоди здоров’ю та психіці людини варто регламентувати час перебування в мережі. Електронні соціальні мережі – це не лише проблема сучасного суспільства, а й безмежне поле для педагогічних, психологічних та медичних досліджень.

Ключові слова: електронні соціальні мережі, самостійна робота, інтернет середовище, віртуальне спілкування, залежність від соціальних мереж. 

The article examines the influence of electronic social networks on adolescents. It is noted that this is not only services for leisure time and entertainment, but also a very effective means for organizing various types of educational and educational work in general education and higher educational institutions. The mechanism of the emergence of dependence on social networks is revealed and methods of combating this kind of dependence are singled out. Examples of applications that will help overcome dependence on social networks and the results of research on the use of adolescents by social networks are given. It is noted that social networks are not harmful to health and the human psyche should regulate the time spent on the network. Electronic social networks are not only a problem for modern society, but also an infinite field for pedagogical, psychological and medical research.

Key words: electronic social networks, independent work, Internet environment, virtual communication, dependence on social networks. 


Повний текст:

PDF

Посилання


10 додатків, які допоможуть все встигати. [Електронний ресурс].- Режим доступу: https://www.adme.ru/zhizn-nauka/10-prilozhenij-kotorye-pomogut-vse-uspevat-810210/

Griffiths MD (2005) A 'components' model of addiction within a biopsychosocial framework. J Subst Use 10: 191-197.

Kuss DJ, Griffiths MD (2011) Online social networking and addiction--a review of the psychological literature. Int J Environ Res Public Health 8: 3528-3552.

Mark D Griffiths Social Networking Addiction: Emerging Themes and Issues// Journal of Addiction Research & Therapy ISSN: 2155-6105 https://www.omicsonline.org/social-networking-addictionemerging-themes-and-issues-2155-6105.1000e118.php?aid=22152

Букаева А. А., Магзумова А. Т. Использование социальных сетей в образовательном процессе // Инновации в науке: сб. ст. по матер. XLII междунар. науч.-практ. конф. № 2(39). – Новосибирск: СибАК, 2015

Домарева Е. В., Димова К. Б., Зозулина Ю. Е. Социальные сети как средство модернизации образовательного процесса // Научное сообщество студентов XXI столетия. ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ: сб. ст. по мат. XXVIII междунар. студ. науч.-практ. конф. № 1(28). URL: http://sibac.info/archive/guman/1(28).pdf (дата обращения: 22.11.2016)

Електронні соціальні мережі як інструменти сучасного навчального середовища: глосарій / [Ю.М. Богачков, О.Ю. Буров, Н.П.Дементієвська та ін.]; за заг. ред. О.П. Пінчук. – ІІТЗН НАПН України, 2015. – 34 с.

Карделлан К., Грезийон Г. Дети процессора: Как Интернет и видеоигры формируют завтрашних взрослых / пер. с фр. – Екатеринбург: У-Фактория, 2006. – 272 с. 35.

Кон И.С. Психология ранней юности/И.С. Кон. – М, -1989.

Майнаєв Ф.Я. Використання соціальних мереж у on-line навчанні/ Ф.Я. Майнаєв// Innovative solutions in modern science.- Dubai.- №2(2), publicher TK Meganom, LCC. -2016. - C. 22-30

Негативний вплив соціальних мереж на успішність//Український національний портал. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=11408

Слободяник О.В. Реалізація методу проектів засобами соціальних мереж/ О.В. Слободяник [Електронний ресурс].- Том 56 №6. ІІТЗН НАПН України. -2016.- С. 30-39 . Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/view/83/showToc

Слободяник О.В. Соціальні мережі як засіб організації самостійної діяльності учнів// Наукові записки. – Випуск 9.- Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім..В.Винниченка, 2016. – 310с. – С.50-57

Тверезовська Н. Т. Роль і місце соціальних мереж у формуванні освітньо-інформаційного середовища аграрних університетів / Н. Т. Тверезовська, С. М. Мигович // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія. Філософія. – 2012. – Вип. 175 (3). – С. 291–298., с.3


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.