ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВА
Анотація
У статті розглядаються організаційно-технічні умови реалізації профільного навчання старшокласників технологій виробництва. Аналізується навчання на базі ресурсних центрів як найбільш ефективна форма реалізації профільного навчання старшокласників у сфері технологій виробництва. Окрім засвоєння учнями початкових професійних знань, умінь і навичок, подібна форма організації навчання старшокласників технологіям виробництва дозволяє сформувати та закріпити базові освітні компетенції, а також сприяє розвитку моделі безперервної освіти.
The article examines the organizational and technical conditions for the implementation of profile training of senior production technologies. Analyse obechenie based resource centers as the most effective form of implementation of Special Education high school students in the field of production technology. In addition to mastering the students of primary professional knowledge and skills, this form of organization of training of senior manufacturing technology allows you to create and consolidate the basic learning competencies, and promotes lifelong learning
Повний текст:
PDFПосилання
Боринець Н. Метод проектів у викладанні трудового навчання / Н. Боринець // Трудове навчання. – 2011. – № 9 (45). – С. 8 – 15.
Воловиченко А. И. Совершенствование организации трудового обучения в школьных мастерских / А. И. Воловиченко. – К.: Рад. шк., – 1987. – 208 с.
Гидденс Э. Социология / Э. Гидденс. – М.: Едиториал УРСС, 2005. – 632 с.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1392. від 23.11 2011 – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : httр: // zakon4.radа.gоv.uа/laws/show//1392-2011-n
Кирикович Т. Е. Организация профильных проб по техническому направленню в МУК / Т. Е. Кирикович, О. М. Брызгалова // Школа и производство. – 2012. – № 3. – С. 13 – 16.
Концепція профільного навчання в старшій школі. Наказ МОН України № 1456 від 21. 10. 2013 // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. – № 10. – С. 2 – 10.
Костюченко М. П. Основні етапи паспортизації робочих місць комп'ютерного класу профільного технологічного навчання / М. П. Костюченко // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. – №10. – С.43 – 47.
Новожилов Э. Д. Научно-педагогические основы оборудования школьных мастерских / Э. Д. Новожилов. – М.: Педагогика, 1986. – 144 с.;
Садкіна В. Професійні проби самовизначення учнів / В. Садкіна // Трудове навчання в школі. – 2015. – №11 – 12. – С. 14 – 15.
Профільне навчання та професійна підготовка учнів на базі ПТНЗ: досвід, проблеми та перспективи : науково-методичний посібник // Укладачі: Л. В. Нестерова, Л. Г. Чеснокова, І. Б. Дре- мова, Л. В. Романенко, Т. М. Герлянд, Л. О. Стременко / За загальною редакцією Л. В. Нестерової. – К. : ІПТО НАПН України, 2012. – 113 с.
Терещук А. І. Ґенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освіти / А. І. Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. Освіти / гол. ред. Г. Терещук; ред. кол.: /1. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – №3.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.