ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Анотація
У статті висвітлено доцільність використання інтеграційних процесів майбутніми вчителями з точки зору важливості інтеграції у діяльності викладача за рахунок формування достатньої мотивації студента. У статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізації процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праці у майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження: між розрізненими предметними знаннями, що формуються у процесі вивчення курсів і необхідністю їх комплексного застосування в практичній діяльності майбутніх вчителів; між теоретичним усвідомленням необхідності застосування інтеграційних процесів курсів у педагогічному вищому навчальному закладі при підготовці майбутнього вчителя та недостатньо визначеній методиці їхньої реалізації. Наведено результати експериментальної перевірки гіпотези дослідження.
Ключові слова: інтеграційні процеси, експериментальна перевірка, фізика, основи охорони праці, майбутні вчителі.
The article highlights the feasibility of using integration processes by future teachers in terms of the importance of integration in the activities of the teacher due to the formation of sufficient motivation for the student.
The article points out the need for effective mutual realization of the learning process by the example of physics courses and the basics of labor protection in future teachers and identified a number of contradictions that determined the
relevance of the study: between the disparate subject knowledge that is formed in the course of studying courses and the need for their integrated application in practical activities Future teachers; Between the theoretical awareness of the need to use the integration processes of courses in a pedagogical university in the preparation of a future teacher and an insufficiently defined methodology for their implementation. The results of experimental testing hypothesis testing are presented.
The article was the assumption that the fundamental training of future teachers significantly improved and meet the requirements of modern pedagogical education in the conditions, application integration processes and implementation of these
bonds in the educational process of training of teachers; a combination of traditional and innovative learning technologies using existing computer equipment.
Key words: integration processes, experimental verification, physics, fundamentals of labor protection, future teachers.
Повний текст:
PDFПосилання
Амелькін В. І. Проблемне навчання як складова сучасних освітніх технологій у загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / В. І. Амелькін. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/ESPR_2006 /Pedagogica/5_amel_kin%20v.i.%20problemne%20 navcha.doc.htm
Богомаз-Назарова С. М. Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою / С. М. Богомаз-Назарова, С. П. Величко, К. В. Назаров // Наукові записки. – Вип. 60. – 2005. – Частина 1. – С. 20-26.
Васюк О. Міжпредметні зв’язки на уроках обслуговуючої праці / О. Васюк // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1999. – № 2. – С. 6-8.
Використання інформаційних технологій на уроках фізики / [за ред. І. Ю. Ненашев]. – Харків: Основа, 2007. – 189 с.
Ткачук А. І., Богомаз-Назарова С. М., Кононенко С. О. Основи охорони праці. Курс лекцій. / Навч. посібник для студентів пед. навч. закладів. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 100.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.