ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТНІCНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАВДАНЬ У ФОРМАТІ PISA З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ
Анотація
Компетентнісний підхід як дидактична інновація в освіті дозволяє подолати розрив між існуючою освітньою практикою та новими вимогами до результатів освіти. На сьогодні достатньо добре досліджені теоретичні аспекти компетентнісного підходу і приділяється належна увага формуванню предметних компетентностей, але недостатньо розроблена методика формування ключових компетентностей на уроках предметів природничо-математичного циклу. У статті розглядаються компетентнісні завдання у форматі PISA; рівні компетентності, які вони визначають; подані приклади таких завдань; описані вміння та навички, які формуються в процесі їх виконання; звертається увага на зміст завдань, який впливає на формування як предметних, так і ключових компетентностей.
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісно зорієнтовані завдання, рівні компетентності, ключові компетентності, предметні компетентності.
Повний текст:
PDFПосилання
Барабаш О. Д. Становлення компетентнісного підходу у сучасній освіті. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua/pedagog/106/19590-stanovlennya-kompetentnisnogo-pidxodu-u-suchasnij-osviti.html.
Бодрик О. О. Компетентнісні задачі: метод. рек. / Бодрик О. О., Журибеда О. А. // щодо розроб. та використ. компетентнісних задач. – Харків: Основа, 2014 – 96 с.
Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-03-06/7059/nmo-310.pdf.
Кагазбаева А. К. Методика конструирования тестовых заданий по математике в контексте с международными исследованиями PISA / А. К. Кагазбаева // Методическое пособие. – Изд.отдел филиала АО НЦПК «Орлеу», 2015.–120 с.
Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ite.kspu.edu/issue-6/p-23-31.
Морзе Н. В., Кузьмінська О. Г. Компетентнісні задачі з інформатики. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/13/03.pdf.
Хуторский А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторский // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58-64.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.