ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Анотація
Стаття спрямована на окреслення основних напрямів дослідження проблеми формування компетентностей майбутнього вчителя фізико-математичного профілю та управління процесом формування особистості педагога на основі принципів особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні мають бути розроблені концептуальні засади формування особистості педагога, методика і технологія навчання, що відповідають сучасному світовому рівню підготовки фахівця зі збереженням переваг національної системи освіти, в основу яких ставляться засади психолого- педагогічного, а згодом –змістово-процесуального характеру. Передбачається, що проблему формування особистості педагога можна реалізувати на основі уявлень про інтеграцію й оптимізацію та закономірності організації, контролю й управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів та формування у них професійного компетентнісного досвіду.
The article aims to outline the main areas of research competences problems of formation of future teacher of physical and mathematical structure formation and management of individual teacher on the basis of personality based learning. The study must be developed conceptual principles of forming the individual teacher, teaching methodology and technology that meet the current global level of training while preserving the advantages of the national education system, based on principles which include psychological, educational, and later -zmistovo procedural nature. It is assumed that the problem of forming individual teacher can be implemented based on notions of integration and optimization and patterns of organization, control and management of teaching and learning activities of students and the formation of their professional competence experience.
Повний текст:
PDFПосилання
Атаманчук П.С. Концептуальні основи професійного становлення майбутнього учителя фізико-технологічного профілю /П.С.Атаманчук //Наукові записки. – Вип.9. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2016. – С.238-245.
Величко С.П. Особисті якості викладача, їх роль і місце у формуванні педагогічних компетентностей /С.П.Величко // Зб. наук. праць Кам'янець-Подільського нац. ун-ту ім.І.Огієнка. – Серія педагогічна /[П.С.Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін. - Кам'янець-Подільський: К-Под. нац. ун-т ім.І.Огієнка, 2011. – Вип.17.: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. – С.138-141.
Величко С.П. Формування компетентності сучасного вчителя до інноваційної діяльності /С.П.Величко //Наукові записки. – Вип.10. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2016. – С.15-20.
Калошин В.Ф. Самоактуалізація викладача /В.Ф.Калошин //Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – №1. – С.7-9.
Коць М.О. Експериментальні засоби встановлення професійної взаємодії майбутнього вчителя /М.О.Коць //Практична психологія та соціальна робота. – 2002. – №1,2,3. – С.33-36; 40-43; 47.
Крушельницкая О.Б. Условия эффективности перцептивного общения преподавателя со студентами /О.Б.Крушельницкая //Психологическая наука и образование. – 2003. – №3. – С.48-51.
Мазниченко М. Педагогические фобии и мании: классификация и преодоление /М.Мазниченко //Народное образование. – 2004. – №7. – С.233-239.
Степанов В.А. Самооценка психических и физических качеств будущих учителей. //Педагогика. – 2004. – №7. – С.45-50.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.