УКРАЇНСЬКІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
В статті розглянуто можливість використання українських соціальних мереж в навчально- виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу. На базі соціальних мереж вчителями активно створюються і розвиваються віртуальні спільноти для організації та керівництва навчального процесу або самостійної діяльності з конкретної дисципліни. Зазначено, що дослідницька діяльність учнів в соціальній мережі організовується в невеликих групах. Тут досить зручно розміщувати завдання для самостійного опрацювання або для спільної роботи над проектом. В результаті такої взаємодії в групі та самостійної індивідуальної роботи учні мають можливість глибше вивчити матеріал, спробувати застосувати набуті знання в проектній діяльності, додати посилання на інші сайти, які містять матеріали з даної тематики. Відмічено, що в соціальних мережах є безліч можливостей для організації «перевернутого навчання», яке останнім часом набуває популярності та використання діяльнісного методу.
The article describes the use of the Ukrainian social networks in educational process of General educational institutions. On the basis of social networking teachers are actively created and developed a virtual community for the organization and management of the educational process or independent activity in the specific discipline. Noted that research students in the social network is organized in small groups. Here, it is convenient to place tasks for independent work or for collaborative work on the project. As a result of such group interaction and individual work, students have the opportunity to learn the material, try to apply this knowledge in design activities and add links to other sites containing materials on the subject. It is noted that in social networks there are many opportunities for "flipped learning" which is lately gaining popularity and use of the activity method.
Повний текст:
PDFПосилання
Електронні соціальні мережі як інструменти сучасного навчального середовища: глосарій / [Ю.М. Богачков, О.Ю. Буров, Н.П.Дементієвська та ін.]; за заг. ред. О.П. Пінчук. – ІІТЗН НАПН України, 2015. – 34 с.
Концепція нової української школи [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8%202016/12/05/konczepcziya.pdf
Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 "Про затвердження Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах" Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/4068
Носкова Т.Н. Педагогическая сущность виртуальной образовательной среды / Т.Н. Носкова // Известия РГПУ им. А.И Герцена. 2014. №167, С. 183-194,
Носкова Т.Н., Павлова Т.Б. Векторы изменений деятельности педагога в сетевой образовательной среде вуза / Т.Н. Носкова, Т.Б. Павлова // Педагогика и психология образования. 2011. №3 С. 39-49
Слободяник О.В. Реалізація методу проектів засобами соціальних мереж //Інформаційні технології і засоби навчання.[Електронний ресурс].- Том 56 №6. ІІТЗН НАПН України. -2016.-С. 30- 39 . Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/view/83/showToc
Слободяник О.В. Соціальні мережі як засіб організації самостійної діяльності учнів //Наукові записки. – Випуск 9.- Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім..В.Винниченка, 2016. – 310с. – С.50-57
Соколюк О.М. Діяльність вчителя в інформаційно-освітньому середовищі навчання старшокласників з використанням мережних соціальних сервісів / О.М. Соколюк // Наукові записки. – Випуск 10. – Серія: Проблеми методики фізико - математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2016 – 238 с., С.189-195
Тверезовська Н. Т. Роль і місце соціальних мереж у формуванні освітньо-інформаційного середовища аграрних університетів / Н. Т. Тверезовська, С. М. Мигович // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія. Філософія. – 2012. – Вип. 175 (3). – С. 291–298., с.3
Українські соціальні мережі. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://usm.pp.ua/
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.