ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ В КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Ольга Володимирівна Слободяник

Анотація


У статті розглядаються основні психолого-педагогічні вимоги до створення комп’ютерно- орієнтованого середовища загальноосвітнього навчального закладу та організації самостійної роботи учнів в такому середовищі. Означено основні принципи створення комп’ютерно- орієнтованого середовища загальноосвітнього навчального закладу.

 

In the article the basic psychological and pedagogical requirements for the creation of computeroriented environment of an educational institution and organization of independent work of students in such an environment. Above fundamental principles of computer-oriented environment of an educational institution


Повний текст:

PDF

Посилання


Войтович І., Галатюк Ю. Впровадження творчих експериментальних завдань у структуру шкільного фізичного експерименту / Ігор Войтович, Юрій Галатюк //Наукові записки. - Вип.55.- Серія: педагогічні науки. -Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка.-2004.- С.191-195

Грибюк О.О. Психолого-педагогіччні вимоги до компютерно-орієнтованих систем навчання математики /О.О.Грибюк, М.І. Жалдак /[електронний ресурс].- Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/1117/1/monografia-psih-ped-KOMS%2B.pdf

Грудинін Б. Творчі домашні експериментальні завдання учнів під час вивчення МКТ та основ термодинаміки./ Борис Грудинін //Фізика та астрономія в школі № 2.- 2003.-С.30-33.

Жук Ю.О. Електронний підручник та проблема систематики комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання/ Ю.О.Жук, М.П.Шишкіна// Нові технології навчання - В.25.- 2000. – С.44-49

Слободяник О.В. Виконання домашніх експериментальних завдань з використанням Phet- симуляцій/О.В.Слободяник// Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець- Подільський: Кам’янець-Подільський нац.. ун-тет імені Івана Огієнка, 2014. – Вип.20: Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю. – С. 165-168

Слободяник О.В. Принципи створення комп’ютерно орієнтованого навчального середовища/ О.В.Слободяник// Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю: збірник матеріалів Х Міжнародної наукової конференції/[редкол.: П.С.Атаманчук (гол.ред.) та ін..]- Кам’янець – Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», 2015.- 172с. _- С.149-150

Соколюк О.М. Cередовища навчання для реалізації навчального процесу з природничо- математичних дисциплін у старшій школі (2015) Електронний ресурс: http://lib.iitta.gov.ua/9778.pdf

Усова А.В., Вологодская З.А. Самостоятельная работа учащихся по физике в средней школе/ А.В. Усова, З.А. Вологодская [пособие].- М.: Просвещение, 1981.- 158с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.