МЕТОДИКА ИНТЕРАКТИВНОГО ОБУЧЕНИЯ НА ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЯХ ПО ДИСЦИПЛИНАМ СПЕЦИАЛИЗАЦИИ

Валентина Григорьевна Шолох, Николай Александрович Алешкевич

Анотація


У роботі представлені результати розробки та апробації методики проведення практичних занять з дисциплін спеціалізації на основі принципів інтерактівного навчання. На прикладі завдання, що використовується в процесі викладання дисципліни спеціалізації «Атомна і молекулярна спектроскопія», проілюстрована методика проведення практичного заняття дослідницького характеру з використанням інформаційних технологій, встановлені фактори, що сприяють формуванню у студентів професійних і соціальних компетенцій.

 

The paper presents the results of development and approbation of the method of conducting practical classes in the disciplines of specialization based on the principles of interactive learning. Using the example of a task used in the teaching of the discipline of specialization "Atomic and molecular spectroscopy", the methodology for conducting a practical study of exploratory nature using information technologies is illustrated, factors that contribute to the formation of professional and social competencies among students are established.


Повний текст:

PDF

Посилання


Панина Т.С. Современные способы активизации обучения: учебное пособие / Т.С. Панина, Л.Н. Вавилова; под ред. Т.С. Паниной. – 4-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. –176 с.

Интерактивные методы обучения в образовательных учреждениях высшего профессионального образования: Информационно-аналитический обзор. [Электронный ресурс] http://apu-fsin.ru/service/omumr/material_int.

Зуев В.Е. Исследование тонкой структуры спектра поглощения атмосферных газов методом скоростной лазерной спектрометрии / В.Е. Зуев, В.П. Лопасов, М.М. Макогон // Докл. АН СССР. 1971. Т. 199. №5. – С.1041 – 1043.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.