ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Анотація
Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів факультету педагогіки та психології до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.
The essence and main components of would-be school teachers’ preparedness the Faculty of Pedagogy and Psychology for valeological education. The description and the results of the statement of pedagogical experiment are given.
Повний текст:
PDFПосилання
Асаєва Л.В. Валеологізація навчально-виховного процесу через зміст початкової освіти. – Дніпропетровськ, 2000. – 164 с.
Величко С.П. Формування компетентності сучасного вчителя до інноваційної діяльності // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Вип.10. – Ч.1. – Кіровоград, 2016. – С. 15-16.
Руденко Т.В., Скороход В.М. Формування культури здоров’я студентів фізико-математичного факультету і їх готовність до валеологічного виховання учнів // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Вип.4. – Ч.1. – Кіровоград, 2013. – С.81-87.
Сливка Л. Теоретико-методичні аспекти викладання валеології та основ безпеки життєдіяльності в початковій школі: [навч.-метод. посіб.] / Лариса Сливка. – Івано-Франківськ: НАІР, 2012. – 204 с.
Тимченко Г.М., Тимченко А.М. Загальні питання методики викладання валеологічних дисциплін. – Харків, 2013. – 65 с.
Яременко О., Балакірєва О., Вакуленко О. та ін. Формування здорового способу життя молоді: проблеми та перспективи. – Київ, 2000. – 246 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.