ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Ольга Валентинівна Єкименкова, Микола Ілліч Садовий

Анотація


Компетентнісний підхід спрямовує процес вивчення методики навчання фізики у вищих педагогічних навчальних закладах зовсім в нове русло. Тому при підготовці майбутнього учителя фізики важливо формувати методичну компетентність в студентів, а саме уміння ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй фаховій діяльності. Зокрема, такі технології дають можливість на якісно новому рівні реалізувати принцип наочності. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики сприятиме гармонічному розвитку когнітивних здібностей особистості студентів.

Competence approach makes the process of learning methods of teaching physics in higher educational institutions of a completely new direction. Therefore, in preparing future teachers of physics is important to form the methodical competence in students, such as the ability to effectively use ICT in their professional activity. In particular, these technologies make it possible to realize a new level of visibility principle. Formation of methodical competence of future physics teachers contribute to the harmonious development of cognitive abilities of the individual students.


Повний текст:

PDF

Посилання


Атаманчук П.С. Інноватики компетентнісно-світоглядного виміру в підготовці майбутнього вчителя фізики / П.С. Атаманчук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія: Педагогічна. – 2011. – №. 17. – С. 3-7.

Біляковська О.О. Професійна компетентність учителя як складова ефективної педагогічної діяльності / О.О. Біляковська // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – С. 229-234. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nvmdpu/2011_7/7/37

Галай В.М. Розвиток методичної компетентності вчителів технологій в умовах модернізації вищої освіти / В. Галай // Зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /гол. ред. Мартинюк М.Т. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2010. – Ч. 2. – 396 с.

Заболотний В.Ф. Дидактичні засади застосування мультимедіа у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання (фізика)» / В.Ф. Заболотний. – К., 2010. – 40 с.

Коробова І.В. Формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього учителя фізики / І.В. Коробова // Інформаційні технології в освіті. – 2011. – № 9. – С. 163-168.

Шарко В.Д. Інформатична компетентність як складова професійної компетентності вчителя / В.Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. – 2010. – № 6. – С. 48-55.

Трифонова О.М. Сучасні інформаційні технології як чинник розвитку інформаційної революції в природничих науках. Фізика. Нові технології навчання. // Зб. наук. пр. студ. і молодих наук. – Вип. 5. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2007. – 142 с.–( С. 92-95).

Садовий М.І., Трифонова О.М. Сучасна фізична картина світу: [навч. посібн. для студ. пед. вищ. навч. закл.]. – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2016. – 180 с.

http://qwizdomoktopus.com


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.