МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ STEM-ДИСЦИПЛІН ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація
Проаналізовано причини актуалізації проблеми навчання учнів STEM-дисциплін, з’ясовано цілі та завдання STEM-освіти, визначено напрями їх реалізації. Встановлено ступінь готовності сучасних загальноосвітніх навчальних закладів України до впровадження основних вимог STEM-освіти, окреслено методичні проблеми, розв’язання яких має сприяти підготовці школярів до вибору STEM-професій.
The reasons of actualization of STEM courses of study teaching problems have been analysed, the aims and objectives of STEM edacation have been defined, the ways of their realization have been pointed out. The degree of readiness of the modern Ukrainian secondary educational establishments for implementation of STEM education requirements has been determined. The methodical problems, solving of which should facilitate the preparation of school youths for choosing STEM professions, have been defined.
Повний текст:
PDFПосилання
Новые направления в дисциплинах STEM (естественные науки, технологии, инженерия и математика). – Режим доступа: http://iipdigital.usembassy.gov/st/russian/publication/2014/01/20140109290208.html#ixzz4MHxzXHSz
STEAM-освіта: інноваційна науково-технічна система навчання». – Режим доступу: http://ippo.kubg.edu.ua/content/11373
STEM-освіта. – Режим доступу: URL: http://www.imzo.gov.ua/stem-osvita/.
Обучение в области естественных, технических, инженерных и математических наук в США: Программа STEM; перевод доклада // Психологическая наука и образование. – 2011. – № 4. – С. 32-38.
Лист № 869-16/02.2 МОІППО щодо впровадження STEM-освіти в загальноосвітніх навчальних закладах від 05.10.2015. – Режим доступу: http://osvita-krda.mk.ua.
Наказ МОН України № 188 від 29.02.2016 р. «Про створення робочої групи з питань впровадження STEM-освіти в Україні»). – Режим доступу: mon.gov.ua
Додаток 2 до листа МОІППО № 999/15-32 від 28.09.2015. – Режим доступу: http://osvitakrda.mk.ua.
Морзе Н. Презентація STEAM-освіта. – Режим доступу http://www.stemschool.com/.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.