МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛЕЙ «СТИСНЕННЯ» НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ СТАЛОГО ТА СТІЙКОГО РОЗВИТКІВ

Ольга Анатоліївна Мукосєєнко

Анотація


В статті розглянута методика навчання складанню моделей «стиснення» навчальної інформації: карт пам’яті та конспектів-метапланів на уроках сталого та стійкого розвитків з урахуванням вікових особливостей учнів. Розглянута можливість використання конспектів-сходинок в якості роздаткового матеріалу для побудови карт пам’яті та конспектів-метапланів. Описаний експеримент по виконанню творчих завдань учнями восьмого класу та наведені його результати.

 

The article reviews a teaching method on composition of teaching information «compression» models: mind map and notes-metaplans when studying the course «Lessons of sustainable development» taking into account the age peculiarities of the pupils. The usability of notes-steps as hand-outs for making mind map and notes-metaplans is examined. The experiment on doing creative tasks by pupils of the eights form is described and results are presented.


Повний текст:

PDF

Посилання


Карамушка В. Уроки для стійкого розвитку: [навч. пос. для учнів 9-х кл. загальноосв. шк. (експериментальний варіант)] / В. Карамушка, О. Пометун, Л. Пилипчатіна, І. Сущенко – 2011. – Режим доступу: http://esd.org.ua/node/476

Лаврентьев Г.В. Инновационные обучающие технологии в профессиональной подготовке специалистов / Г.В. Лаврентьев, Н.Б. Лаврентьева, Н.А. Неудахина. – Барнаул: Изд-во Алт. ун-та, 2002. – Ч.2. – 232 с.

Мукосеенко О.А. Гуманитаризация процесса изучения курса высшей математики / О.А. Мукосеенко // Поддержка одаренности – развитие креативности: [матер. международн. конгресса 22- 27 сентября 2014 г.: в 2 т.] – Витебск: ВГУ имени П.М. Машерова, 2014. – Т. 1. – С. 276-279.

Mukoseenko O.A. Lepszy model «kompresji» informacji w nauczaniu matematyki / O.A. Mukoseenko // Studia Psychologiczne. – Warszawa: Szkoła wyższa psychologii społecznej, 2014. – t. 52, z. 4 – S. 51-63, DOI: 10.2478/V10167-010-0099-8

Мукосєєнко О.А. Карти пам’яті, як засіб підвищення зацікавленості інформатикою / О.А. Мукосєєнко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки – 2015. – Вип. 125. – С. 85-92.

Мукосєєнко О.А. Конспект-сонце і конспект-гілки як різновиди карт пам’яті на уроках інформатики / О.А. Мукосєєнко // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2016. – № 1. – С. 43-45.

Мукосєєнко О.А. Конспекти-сходинки як засіб побудови молодшими школярами багатоступінчастих карт пам’яті на уроках інформатики / О.А. Мукосєєнко // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2015. – № 7. – С. 26-29.

Пометун О.І. Моя щаслива планета: Уроки для стійкого розвитку: [навч. пос. з курсу за вибором для учнів 3-4 кл. загальноосв. навч. закл.] / О.І. Пометун, О.В. Онопрієнко, А.Д. Цимбалару. – К.: Освіта, 2011. – 144 с.

Пометун О. Уроки для сталого розвитку: [навч. пос. для учнів 8-го кл. загальноосв. шк.] / О. Пометун, Л. Пилипчатіна, І. Сущенко. – [2-ге вид. випр. і доп.] – Д.: ЛІРА, 2013. – 116 с.

Школа друзів планети: Уроки для сталого розвитку: [навч. посіб. для учнів 1-2 кл. загальноосв. навч. закл.] / О.І. Пометун, А.Д. Цимбалару, О.В. Онопрієнко, І.В. Андрусенко. – Д.: ЛІРА, 2014. – 124 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.