СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Дмитро Юрійович Дедерко

Анотація


У статті розкривається проблема визначення структури професійної компетентності вчителя трудового навчання загальноосвітньої школи. На основі діяльнісного підходу розкрито структуру професійної компетентності вчителя трудового навчання.

 

The article deals with the problem of determining the structure of professional competence of labor training secondary school teachers. Based on an activity campaign it is revealed structure of professional competence of the teacher of labor training. In the context of labor training teacher professional competence structure determined that the scientific-theoretical component of competence encompasses knowledge in the field of technological disciplines; Methodological component involves the skill level of competence in the field of the formation of the relevant knowledge, skills, attitudes and values of students; psychological component of competence involves knowledge of the motives, abilities, orientation of pupils; reflection of pedagogical activity.


Повний текст:

PDF

Посилання


Введенский В.Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В.Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 51–54.

Гаврищак Г.Р. Компетентність та ключові компетенції викладача ВНЗ / Г.Р. Гаврищак // Професійні компетенції та компетентності вчителя: [матер. регіонал. наук.-практ. семінару]. – Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. – С. 31-33.

Гребенев И.В. Теоретические основания развития методической компетентности учителя / И.В. Гребенев, О.В. Лебедева // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. – 2007. – № 4. – С. 21-25.

Добудько Т.В. Формирование профессиональной компетентности учителя информатики в условиях информатизации образования: автореф. дис. на соискание научн. степени доктора пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания». – М., 1999. – 44 с.

Исаева Т.Е. Классификация профессионально-личностных компетенций вузовского преподавателя / Т.Е. Исаева // Педагогика. – 2006. – № 9. – С. 55-60.

Карпова Л.Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л.Г. Карпова. – Х., 2004. – 19 с.

Кузьмина Н.В. Актуальные проблемы профессионально- едагогической подготовки учителя / Н.В. Кузьмина, В.И. Гинецинский // Советская педагогика. – 1982. – № 3. – С. 63-66.

Маркова А.К. Психология профессионализма / Маркова А.К. – М.: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 255 с.

Митина Л.М. Управлять или подавлять: выбор стратегии профессиональной жизнедеятельности педагога / Л.М. Митина. – М.: Сентябрь, 1999. – 190 с.

Онаць О.М. Управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О.М. Онаць. – К., 2006. – 22 с.

Саюк В.І. Розвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В.І. Саюк. – К., 2007. – 22 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.