МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ

Ігор Станіславович Войтович, Володимир Петрович Сергієнко, Сергій Іванович Бондаренко

Анотація


У статті авторами визначено поняття освітнього моніторингу, освітньої послуги, електронних освітніх ресурсів і основні їх напрямки впровадження у навчальних закладах. Доведено, що якість ресурсного забезпечення та навчального середовища, у якому відбувається освітній процес потребує окремого моніторингового дослідження. Запропоновано здійснювати регулярні моніторингові дії щодо наявності та якості електронних навчально-методичних комплексів дисциплін кафедри на основі сформованих критеріїв. Авторами створено передумови для формування цілісної системи моніторингу освітніх ресурсів та запропоновано включення до автоматизованої інформаційної системи рейтингування науково-педагогічних працівників результатів моніторингу якості електронних освітніх ресурсів.

 

The author defines the notion of educational monitoring, educational services, electronic educational resources and basic directions of their implementation in educational institution. It is proved that the quality of resource support and educational environment in which the educational process requires separate monitoring research. There were offered regular monitoring activities concerning the availability and quality of electronic teaching methods of disciplines based on existing criteria. The authors created the preconditions for the formation of an integrated monitoring system of educational resources and suggested the inclusion to automated information system of rating teaching staff the results of monitoring the quality of electronic educational resources.


Повний текст:

PDF

Посилання


Аннєнкова І.П. Моніторинг якості освіти у ВНЗ / І.П. Аннєнкова – Режим доступу: http://elearning.onu.edu.ua/stati/pedagog-ka-visho- hkoli/an-nkova-p-mon-toring-jakost-osv-ti-u-vnz.html.

Дмитрів А.Я. Характеристика особливостей освітньої послуги з погляду маркетингу / А.Я. Дмитрів // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – № 690. – С. 40 - 43.

Кравцов Г.М. Дослідження впливу якості електронних освітніх ресурсів на якість освітніх послуг з використанням дистанційних технологій навчання // Кравцов Г.М., Вінник М.О., Тарасіч Ю.Г. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/1192/1/KravtsovH_VinnikM_TarasichYu_issue16_2013.pdf.

Лапіна І.М. Моніторинг якості освіти [Електронний ресурс] / І.М. Лапіна. – Режим доступу: http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/monitoring-yakosti-osviti.html.

Лапінський В. Проблемні аспекти розробки і використання електронного підручника / В. Лапінський // Інформатика. – 2001. – № 17. – С. 1 - 2.

Лукіна Т.О. Моніторинг якості освіти: теорія і практика. / Т.О. Лукіна. – К.: Шкільний світ, 2006. – 128 с.

Матрос Д.М. Управление качеством образования на основе новых информационных технологий образовательного мониторинга / Матрос Д.М., Полев Д.М., Мельникова Н.Н. // Школьные технологии. – 2000. – № 3. – С. 5 - 14.

Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні: Рекомендації з освітньої політики / Локшина О., Лукіна Т., Лунячек В. та ін. [за заг. ред. О.І. Локшиної]. – К.: К.І.С., 2004. – 160 с.

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1060 від 01.10.2012 р. «Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/go/z1695-12.

Новиков С. Принципы разработки интернет-учебников // Информатика и образование. – 2001. – № 10. – С. 61 - 66.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.