ПОЛІСУБ’ЄКТНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ АТОМНОЇ І ЯДЕРНОЇ ФІЗИКИ В ХМАРО ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Максим Володимирович Хомутенко

Анотація


У статті розглянута структура педагогічних взаємодій. Охарактеризовано полісуб’єктність педагогічної взаємодії в сучасному інформаційному просторі та висвітлено переваги полісуб’єктної взаємодії у процесі навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. Розроблено структуру методичної системи навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі на засадах полісуб’єктного підходу. Наведено приклади організації індивідуально-групових проектів направлених на вивчення, дослідження та розкриття індивідуальних особливостей учнів з теми «Випромінювання та поглинання світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Рентгенівське випромінювання» розділу атомна і ядерна фізика в хмаро орієнтованому навчальному середовищі Moodle.

 

In the article the considered structure of pedagogical cooperations. It is described polysubject of pedagogical cooperation in modern informative space and advantages of polysubject cooperation are reflected in the process of studies of atomic and nuclear physics in cloud the oriented educational environment. The structure of the methodical departmental of atomic and nuclear physics teaching is worked out in cloud the oriented educational environment on principles of polysubject approach. Examples of organization of individually-group projects of sent to the study, research and opening of individual features of students are made from the theme of «Radiation and absorption of light by atoms. Atomic and molecular spectrums. The x-rayed radiation» of division is atomic and nuclear physics in cloud the oriented educational environment of Moodle.


Повний текст:

PDF

Посилання


Вачков И.В. Полисубъектный подход к педагогическому взаимодействию / И.В. Вачков // Вопросы психологии: научный журнал: издается с января 1955 года. – 2007. – №3 май-июнь 2007. – С. 16-30.

Вікова психологія: [навч. пос.] / За ред. Г.С. Костюка. – К.: Радянська школа, 1976. – 269 с.

Выготский Л.С. Собрание сочинений : в 6-ти т. / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1984. – Т. 4: Детская психология. – С. 252.

Гаврилов М.І. Суб’єктний зміст об’єкта педагогічного впливу в американській системі освіти / Гаврилов М.І. // Американська філософія освіти очима українських дослідників: [матер. Всеукр. наук.- практ. конф., 22 грудня 2005 р., Полтава]. – Полтава: ПОІППО, 2005. – 281 с.

Казачкова Т.Б. Диверсификация возможностей полисубъектного взаимодействия участников образовательного процесса. – Режим доступу: http://pedagog.vlsu.ru/fileadmin/Dep_pedagogical/konf_lerner/Kazachkova_T.B..pdf

Касьян В.І. Філософія: відповіді на питання екзаменаційних білетів: [навч. посіб.] / В.І. Касьян. – [5-те вид., випр. і доп.] – К.: Знання, 2008. – 347 c.

Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения / Коменский Я.А.; под ред. с биографическим очерком и примечаниями проф. А.А. Красновского. – М.: Учпедгиз, 1955. – 651 с.

Литвинова С.Г. Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу: [монографія] / С.Г. Литвинова – К.: ЦП «Компринт», 2016. – 354 c.

Малафіїк І.В. Дидактика новітньої школи: [навч. посіб. для студ. ВНЗ] / І.В. Малафіїк. – К.: Слово, 2015. – 630 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: [навч. посіб.] / Н.Є. Мойсеюк. – [5 вид., доп. і перероб.] – К., 2007. – 656 с.

Національна доктрина розвитку освіти України ХХІ століття : затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347/2002 // Освіта України. – 2002. – № 33. – С. 4-6

Панов В.І. Екопсихологічні взаємодії в системі «людина – домашній собака»: контури міжвидової психології (рос.) / В.И. Панов // Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць / Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – Т. VІІ. Екологічна психологія. Вип. 36. – С. 337-345.

Песталоцци И.Г. Лебединая песня / И.Г. Песталоцци // Избр. пед. соч.: в 2–х т. – М.: Педагогика, 1981. – Т. 2. – С. 268-400.

Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року Указ Президента України від 25.06.2013 р. № 344/2013. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013. – Документ 344/2013, чинний, поточна редакція. – Редакція від 25.06.2013.

Словник іншомовних слів. Тлумачення, словотворення та слововживання: близько 35 000 слів і словосполучень / С.П. Бибик, Г.М. Сюта; за ред. С.Я. Єрмоленко. – Х.: Фоліо, 2012. – 622 с.

Садовий М.І. Деякі проблеми методики навчання мікросвіту / М.І. Садовий // Зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – 2015. – Вип. 2, Ч. 2. – С. 372-381.

Словник української мови: в 11 т. / АН УРСР. Інститут мовознавства; за ред. І.К. Білодіда. – К.: Наукова думка, 1970-1980. – Т. 9, 1978. – 814 с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5-ти т. / Сухомлинський В.О. – К.: Радянська школа, 1976. – Т. 1. – 654 с.

Трифонова О.М. Про науково-педагогічні підходи у дослідженнях / Трифонова О.М. // Наукові записки Серія: педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 135. – С. 206- 211.

Ушинский К. Д. Избранные педагогические сочинения: в 2 т. / К.Д. Ушинский; под ред. А.И. Пискунова (отв. ред.), Г.С. Костюка, Д.О. Лордкипанидзе, М.Ф. Шабаевой. – М. : Педагогика, 1974. – (Пед. б-ка).

Фіцула М.М. Педагогіка: [навч. посібн.] / М.М. Фіцула. – К.: Академвидав, 2007. – 559 с.

Хомутенко М.В. Застосування хмарних технологій в організації навчального середовища на уроках фізики / М.В. Хомутенко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – 2015. – Вип. 21: Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. – C. 297-300.

Ягупов В.В. Педагогіка: [навч. посіб.] / Ягупов В.В. – К.: Либідь, 2002. – 560 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.